וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב: קלינגר לא ישנה את ההרכב, לוזון: "כמו אחרי פגרה"

9.2.2021 / 15:14

האדומים ימשיכו עם אותם 11 שחילצו תיקו מול חדרה, המלאבסים יחזרו לדשא אחרי ששני משחקיהם האחרונים נדחו (ד', 20:00, ספורט 4)

תקציר: הפועל תל אביב סוחטת 1:1 מהפועל חדרה בדקה ה-97/ספורט 1

מכבי פתח תקוה

אחרי יותר משבועיים ללא משחק בשל דחיית משחקיה מול בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה בשל התפרצויות קורונה אצל יריבותיה, מכבי פתח תקוה תחזור לדשא מחר (רביעי) עם משחק ביתי מול הפועל תל אביב (20:00, ספורט 4). המאמן גיא לוזון אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתרגשים ורעבים מאוד, מרגישים שהיינו בסוג של פגרה ויש לנו רצון עז לעלות לכר הדשא. אנחנו יודעים שכדי לנצח את המשחק צריך להביא את הקצבים שלנו לאורך כל 90 הדקות וזה מה שנעשה.

דניאל פלשר הוסיף: "האמת שהיה לנו זמן טוב גם לנוח וגם להתכונן למשחק. ברור שהצטערנו לשמוע ששני המשחקים האחרונים נדחו, אבל אנחנו מוכנים לעלות מחר למשחק ונעשה את המקסימום שלנו".

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון. דני מרון
"רעבים מאוד". גיא לוזון/דני מרון

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב האריכה ברגע האחרון את רצף המשחקים ללא הפסד שלה לארבעה עם ה-1:1 הדרמטי מול הפועל חדרה, אך האדומים יודעים שכדי לטפס סוף סוף מעל הקו האדום הם לא יוכלו להסתפק במגמת השיפור הנוכחית, אלא להתחיל להשיג ניצחונות.

ניר קלינגר, שלא תרגל הרכב לקראת המשחק וצפוי להעלות את אותם 11 שפתחו מול חדרה, אמר: "אנחנו מודעים לעובדה שאנחנו בקרב ארוך ומתאגר מאוד, ואנחנו רוצים להמשיך לייצר יכולת, בעיקר כמו במחצית הראשונה שהיתה טובה מאוד, לשפר את הסיומת והמסירה האחרונה וכמובן להגביר את קצב צבירת הנקודות. אנחנו מודעים לקושי ולאתגר אבל אנחנו בהחלט מרגישים שיש שיפור גדול ברוח וביכולת, ומצפים כולנו מעצמנו להיות סופר מוכנים למחר וכמובן עם דגש על ריכוז, מחויבות והרבה השקעה ונשמה".

רז שטיין הוסיף: "היה לנו משחק מצוין נגד חדרה למרות התוצאה, הדרך הזאת תנצח לנו הרבה משחקים בהמשך, חזרנו מפיגור בפעם הראשונה וזה הראה על הרבה אופי. אומנם הגעתי עכשיו, אבל אני רואה כאן חבר'ה נחושים לנצח משחקים בשיא המוטיבציה, ורואים פה כבר התקדמות במשחקים האחרונים".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב עם דן איינבינדר. דני מרון
בלי שינוי בהרכב. קלינגר/דני מרון

טריוויה

* מכבי פתח תקוה אמנם ניצחה את הפועל תל אביב בחצי גמר הגביע בעונה שעברה וגם במשחקי הדירוג בגביע הטוטו העונה, אבל בליגה לא ניצחה (כולל משחק הירידה) ואפילו לא כבשה מולה בארבעת המפגשים האחרונים, מאז שגידי קאניוק קבע 0:1 בדצמבר 2016. מאמן האדומים אז היה גיא לוזון.

* כל ארבעת ניצחונות הליגה האחרונים של מכבי פתח תקוה הושגו בזכות שערים בתוספת הזמן: תאי בריבו עשה את זה מול בני יהודה והפועל באר שבע, ליאל עבדה מול מ.ס. אשדוד והפועל חיפה.

* לעומתה, הפועל תל אביב כבשה את השער הראשון שלה בתוספת הזמן ב-1:1 מול הפועל חדרה במחזור הקודם, וזו גם הנקודה היחידה שהשיגה אחרי שספגה ראשונה (בתשעת המקרים הקודמים, זה נגמר בהפסד).

* הפועל תל אביב היא מלכת התיקו של הליגה עם שבעה משחקים שלא הוכרעו, אבל רק אחד מהם היה בחוץ.

* לידור כהן, שמחכה לשער הבכורה במדי הפועל תל אביב, כבר כבש פעמיים לרשת קבוצת נעוריו כששיחק בבית"ר ירושלים.

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully