וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפרצות קורונה בפנאתינייקוס; עודד קטש יוכל לאמן בשבוע הבא את נבחרת ישראל?

8.2.2021 / 17:38

בימים האחרונים התגלו שבעה נשאים בקבוצה, מהם ארבעה שחקנים, ומשחקיה בליגה ובגביע נדחו. טי.ג'יי ברי חתם בפאו, אך לא יורשה לשחק ביורוליג. אם קטש יחמיץ את החלון ברומניה, עוזרו דרור כהן ימלא את מקומו על הקווים

תקציר: פנאתינייקוס - פרומיתאוס פטראס 80:78/ספורט 1

דווקא אחרי ניצחון החוץ הגדול על אולימפיאקוס, פנאתינייקוס נכנסה לבידוד וסובלת מהתפרצות קורונה. בימים האחרונים התגלו בקבוצה שבעה נשאים חיוביים - ארבעה מהם שחקנים ושלושה אנשי צוות - וכבר נדחו משחקיה בליגה היוונית (אתמול נגד פאוק סלוניקי) וברבע גמר הגביע (ביום רביעי מול פריסטרי.

לאור הסיטואציה הבעייתית, גם קיום משחקיה הבאים של פאו מוטל בספק גדול - כשבימים שישי וראשון אמורים להתקיים חצי גמר וגמר הגביע, ומיד אחר כך אמורה האלופה היוונית לצאת לצמד משחקי חוץ ברוסיה, ביום רביעי הבא נגד זניט סנט פטרסבורג וכעבור יומיים מול צסק"א מוסקבה.

עודד קטש מאמן פנאתינייקוס עם עוזרו ליאור ליובין. פנאתינייקוס, אתר רשמי
מלכתחילה לא היה אמור לנהל את שני המשחקים ביורוליג, אלא להותיר את הבמה לעוזרו ליאור ליובין/אתר רשמי, פנאתינייקוס

ההתפתחויות הללו עלולות להשפיע גם על נבחרת ישראל. המאמן עודד קטש מלכתחילה לא היה אמור לנהל את שני המשחקים ביורוליג, אלא להותיר את הבמה לעוזרו ליאור ליובין, משום שהוא מצטרף לכחולים-לבנים בחלון האחרון של מוקדמות היורובאסקט. אם ישלים את ימי הבידוד, ולא ייצא חיובי בבדיקות הבאות, הוא לפחות יותיר מאחור את הבעייתיות בהתנגשות בין פנאתינייקוס לנבחרת. במידה שקטש לא יגיע למשחקים ברומניה, עוזרו דרור כהן צפוי למלא את מקומו על הקווים.

בינתיים, הודיעה פאו על החתמתו של טי ג'יי בריי (28, 1.96). הגארד האמריקני הובא במטרה לעבות את הקו האחורי הדליל, לאור חולשתם של שלווין מאק ומרקוס פוסטר, שעשוי לעזוב. הוא יורשה לשחק בזירה המקומית בלבד, משום שהופיע בתחילת העונה עם באיירן מינכן ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully