וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה בודקת את האפשרות לצרף את רמי גרשון

הבלם שלא שיחק כלל העונה במכבי חיפה, מבוקש על ידי המלאבסים. יחד עם זאת, לפי גורמים המעורים בפרטים, העסקה סבוכה ולא ברור אם תצא לפועל עד סגירת חלון ההעברות ביום חמישי

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 0:1/ספורט 1

מכבי פתח תקווה בודקת ביממה האחרונה את האפשרות לצרף את בלמה של מכבי חיפה רמי גרשון, כך נודע לוואלה! ספורט. בין הצדדים התקיימו גישושים ראשוניים, אך בשלב זה, על פי גורמים המעורים בפרטים, נראה שהעסקה סבוכה בעיקר בשל השכר הגבוה של הבלם וספק אם תצא לפועל עד יום חמישי אז ייסגר חלון ההעברות.

גרשון לא זוכה לקרדיט ולא נמצא בסגל ברוב משחקי הקבוצה כך שההערכה היא שבחיפה לא יעמדו בדרכו אם מהלך כזה יוכל לצאת לפעול. הירוקים גם ישמחו לפנות מקום בתקציב לטובת החתמתו של מוחמד עוואד.

שחקן מכבי חיפה, רמי גרשון. ברני ארדוב
יעד חדש? רמי גרשון/ברני ארדוב

גרשון כזכור הגיע למכבי חיפה לבקשת מי שהיה מאמן הירוקים אז, גיא לוזון שמאמן כעת את מכבי פתח תקוה. בין השניים שוררים יחסים טובים מאוד והמאמן מעריך מאוד את הבלם הוותיק ומשוכנע שהוא יכול לשחזר את יכולתו מהימים שלו בבלגיה ובנבחרת ישראל.

גרשון בן ה-32 חזר לישראל בקיץ 2017 אחרי שבע שנים באירופה, שהן כולן העביר בבלגיה מלבד תקופה קצרה בסלטיק. הוא שותף ב-26 משחקים בעונה הראשונה שלו במדים הירוקים, אבל הציג יכולת בינונית. בשנתיים הבאות סבל מפציעות ומירידה חדה במעמדו ושותף ב-16 משחקים בלבד בליגת העל. העונה הוא לא רשם אפילו הופעה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully