וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: לוקאס שפנדלהופר חתם עד תום העונה, ינחת בימים הקרובים

8.2.2021 / 22:02

הבלם האוסטרי, שמגיע עם רזומה מרשים מאיטליה, יחזק את חוליית ההגנה של ניסו אביטן, בקבוצה שמחים שקיבלו אישור להנחיתו

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:1/ספורט 1

הבלם האוסטרי לוקאס שפנדלהופר קיבל אישור מועדת החריגים לנחות בישראל, ויצטרף לבני סכנין. הקבוצה קיבלה את האישור המיוחל אתמול (ראשון) בערב ומאז במועדון מחפשים עבור הבלם טיסה על מנת להביאו לארץ בהקדם האפשרי כדי להשלים באופן רשמי את צירופו. היום בערב אישרה הקבוצה שהוא חתם עד תום העונה וינחת בימים הקרובים.

כעת בסכנין יתפנו לבדוק אפשרות להתחזק בעמדה אחת אחרונה לפני שחלון ההעברות נסגר ביום חמישי. גורם בסכנין הודה ש"חשוב שקיבלנו אישור ונקווה שיגיע כמה שיותר מהר ובלי תקלות".

שפנדלהופר הצטרף למחלקת הנוער של אינטר הגדולה בגיל 17 וחצי ואפילו רשם 13 דקות במדי הקבוצה הבוגרת במחזור ה-37 והלפני אחרון של עונת 2012/13. בהמשך הוא הושאל לווארזה ששיחקה בסרייה B ובשנים 2014-2020 לבש את מדי שטורם גראץ. בקבוצה האוסטרית רשם 184 הופעות בכל המסגרות וזכה בגביע ב-2018. בקיץ חתם באסקולי מליגת המשנה באיטליה והעונה שותף ב-11 משחקים במדיה.

לוקאס שפנדלהופר במדי שטורם גראץ. Chris Bauer, GettyImages
רזומה מרשים. שפנדלהופר/GettyImages, Chris Bauer

במקביל בסכנין ממשיכים להתעסק גם במאבק מול מנהלת הליגה. בסכנין משוכנעים שהם מופלים לרעה בכל מה שקורה בנוגע לדחיית משחקים בזמן הקורונה, פנו לשר הספורט ושוקלים לפנות לגורמים נוספים במטרה שגופים חיצוניים יבחנו את ההחלטות. במנהלת דוחים את ההאשמות והסבירו פעם אחר פעם שהגורם המחליט בנוגע לסגירת פעילות של קבוצה הוא משרד הבריאות בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully