וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל כפר סבא: אלישע לוי מנסה לצאת מהמשבר, המארחת מנסה לשכוח ממכבי ת"א

קבוצת התחתית (שלישי, 19:00, ספורט 4) אחרי שלושה הפסדים, והמאמן יודע: "מול באר שבע היו גם רגעים יפים, נקווה לראות אותם". איהאב גנאים וכיאל יחסרו למארחת

מחזור 20הסתיים09/02/2021
בני סכנין
    0
    • (56) מכלוף
    הפועל כפר-סבא
    תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:1/ספורט 1

    בני סכנין

    בני סכנין תחסר מחר את איאהב גנאים ואת בירם כיאל המוצהבים כאשר בקבוצה מקווים מאוד לרשום ניצחון אחרי ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב ולהתרחק מהתחתית. "אסור לנו להיכנס לדיכאון מההפסד", אמר שחקן בקבוצה. "אם נחשוב על הגול בדקה האחרונה נפסיד גם את המשחק הקרוב".

    במקביל, במועדון ממשיכים גם לעסוק בחיזוק כאשר אחרי הבלם האוסטרי ואיסמעאיל ריאן המטרה היא לצרף מגן שמאלי. אורי מגבו הוא השם הבולט.

    חגי גולדנברג שחקן בני סכנין. לירון מולדובן
    סכנין רוצה להתאושש. גולדנברג/לירון מולדובן

    הפועל כפר סבא

    הפועל כפר סבא מגיעה למשחק מול בני סכנין (שלישי, 19:00, ספורט 4) אחרי ההפסד המאכזב מול הפועל באר שבע מאותו שער שנוי במחלוקת, ואלישע לוי יודע שקבוצתו חייבת להתאושש אחרי שלושה הפסדים רצופים.

    "הלוז צפוף ואין זמן להביט לאחור", אמר אלישע לוי, "אנחנו עומדים בפני משחק חשוב מול קבוצה טובה שנמצאת באזור שלנו. מול באר שבע היו דברים שעבדו פחות טוב, אך היו גם רגעים טובים אותם נרצה לראות מחר, יחד כמובן עם יצירת הזדמנויות וכיבוש שערים".

    על המשחקים האחרונים הוסיף המאמן:" הצלחנו לייצר רצף טוב שהוכיח יכולות. לאחריו לא הצלחנו לנצח, אבל אני מכיר ביכולת השחקנים להיראות טוב ולהשיג נקודות בכל משחק ומול כל יריב. העונה עוד ארוכה, אבל מתרכזים בכל משחק לגופו".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

    בשיתוף חברת גליל
    אור דסה שחקן הפועל כפר סבא. ., מאור אלקסלסי
    זה הזמן להתעורר. דסה/מאור אלקסלסי, .

    טריוויה

    * בני סכנין תוכל להשלים לראשונה בהיסטוריה דאבל עונתי על הפועל כפר סבא (אחרי 0:1 בחוץ בסיבוב הראשון) ולרשום שלושה ניצחונות רצופים במפגשים בין הקבוצות בליגת העל.

    * הניצחון האחרון של הפועל כפר סבא בסכנין היה בפברואר 2006, מיד אחרי שאלי אוחנה החליף את אלישע לוי כמאמן הירוקים. אבי כנפו וסמואל יבואה ביצעו מהפך וקבעו 1:2, וגם אז זה קרה במחזור ה-20. בסיום העונה סכנין ירדה מהמקום האחרון וכפר סבא ניצלה בנס.

    * זהו מפגש בין שתיים משלוש הקבוצות היחידות שעדיין לא מצאו את הרשת ברבע השעה הראשונה של משחקי הליגה העונה. השלישית היא מכבי תל אביב.

    * ניסו אביטן מחזיק במאזן מושלם בארבעה משחקים כמאמן מול הפועל כפר סבא: שני ניצחונות עם הפועל חדרה בלאומית, אחד עם הפועל תל אביב בליגת העל ועוד אחד עם סכנין בסיבוב הראשון.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: עידן לייבה
    אצטדיון: דוחא

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully