וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: איסמעיל ריאן חתם, טענות ליחס מפלה מצד המנהלת

עודכן לאחרונה: 7.2.2021 / 21:14

שחקן הכנף חזר לקדנציה שנייה, במועדון כעסו לאחר דחיית המשחק של בית"ר ירושלים. הקבוצה ממתינה לוועדת החריגים, שפנדלהופר יקבל אישור לנחות?

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:1/ספורט 1

איסמעיל ריאן חתם הערב (ראשון) על חוזה עד לסיום העונה בבני סכנין, עם אופציה לשנתיים נוספות, ומחר חוזהו יאושר בבקרת התקציבים. ריאן בן ה-26 חוזר לישראל אחרי חצי שנה באדנספור מהליגה השנייה בטורקיה (13 משחקים, ארבעה בישולים) וזו תהיה הקדנציה השנייה שלו בסכנין, במדיה כבש ארבעה שערים בעונת 2014/15.

איסמעיל ריאן שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
סיבוב שני בסכנין. איסמעיל ריאן/ברני ארדוב

זעם בבני סכנין לאחר דחיית משחקה של בית"ר ירושלים מול בני יהודה בגלל נתוני התחלואה בקבוצה מהבירה, בטענה ליחס מפלה בין קבוצות ליגת העל.

בהודעת המועדון נכתב: "מנהלת הליגה ממשיכה בהתנהלותה הלא מפתיעה כאשר היא מגלה הבנה ופתיחות לב כלפי הקבוצות הנגועות והנפגעות מנגיף הקורונה ואף מגלה הבנה לפגיעה שנוצרה כתוצאה מימי הקפאת הפעילות. החלטות מעין אלו מבטאות בעוצמה רבה את אטימות הלב והשכל כלפי בני סכנין כאשר עמדה בסיטואציות דומות ואף יותר חריפות, ובכל זאת הופקד עליה לסור למלחמת התאבדות. הנהלת בני סכנין תתכנס הערב בכדי לדון בסלקטיביות זאת של אפליה והיתול, כאשר הכוונה היא העלאת זעקתה לשר הספורט והתרבות ובקשת הסבר על התנהלות המנהלת".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה את בני סכנין 0:1

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים אורי מגבו. ברני ארדוב
התמונה תתבהר בקרוב. מגבו/ברני ארדוב

דריכות בבני סכנין לקראת כינוסה של ועדת חריגים, שתיתן תשובה אם היא מאשרת את נחיתתו של הבלם האוסטרי לוקאס שפנדלהופר, שסיכם את תנאיו במועדון. בסכנין קיבלו מסר שביום ראשון הם יקבלו תשובה ומקווים שהיא תהיה חיובית. אם שפנדלהופר יקבל אישור להמריא לישראל, הוא יגיע בטיסת החירום של ישראייר. ביממה הקרובה איסמעיל ריאן אמור להשתחרר ממלונית הבידוד ולחתום רשמית בקבוצה.

בימים האחרונים הוצע לקבוצה מגינה של בית"ר ירושלים אורי מגבו, אבל מכיוון שמכבי חיפה לא מאשרת השאלת משנה של איקוום אוטין, מביאה לכך שבסכנין מתלבטים מה לעשות עם עמדת המגן השמאלי ולא ממהרים לצרף את מגבו.

למאמן ניסו אביטן יש את איאהב שאמי ויזן נאסר שיכולים לשחק בעמדה זו, אבל בסכנין אמרו שאם מגבו לא ימצא קבוצה בימים הקרובים ויוחלט בסופו של דבר כן לצרף שחקן בעמדה הזו, ייתכן ששחקן בית"ר בכל זאת יגיע. חלון ההעברות ייסגר ביום חמישי.

בסכנין התאכזבו מאוד מההפסד הדרמטי למכבי תל אביב. "זו לא הפעם הראשונה שאנחנו יוצאים בלי נקודות ממשחק שהיינו שווים בו הרבה יותר", אמרו גורמים בהנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully