וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - הפועל תל אביב: קלינגר מוכן ל"קרב הגדול", התלבטות בין רוטמן לגלזר

אחרי ששמטו נקודות בצורה אכזרית מול קרית שמונה, האדומים ינסו לברוח מהמקום האחרון על חשבון הקבוצה של קורצקי. אליאס, אבו עביד, שי אייזן, אופק ביטון, רועי זיקרי וניב סרדל ייעדרו. רוטמן מחכה לבכורה (ראשון, 20:30, ספורט 1)

מחזור 19הסתיים07/02/2021
הפועל חדרה
  • מרמנטיני (46)
1:1
  • (90) שלמה
הפועל תל אביב
תקציר: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט 1

הפועל חדרה

אחרי שמשחק הבכורה שלו כמאמן הסתיים עם 0:2 מצוין וחשוב בחוץ על סכנין, מנחם קורצקי יערוך את הבכורה ה"ביתית" בחדרה עם משחק קריטי, לא פחות, מול הפועל תל אביב. הפסד של חדרה יוריד אותה מתחת לקו האדום, ניצחון והיא תפתח פער משמעותי מהקו האדום. דיא לבאבידי ואונוריודה אודה ייעדרו בגלל כרטיסים צהובים, קיימת התלבטות בין המצטרף הטרי לירן רוטמן לבין תמיר גלזר. נועם כהן ועבדאללה ג'אבר יחזרו ל-11.

מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "הפתיחה שלי בחדרה הייתה טובה, עם שלוש נקודות חשובות בסכנין. כמובן שנרצה להשתפר בכמה פרמטרים במשחק הקרוב, וצפוי לנו משחק שונה לגמרי. אנחנו משחקים מול קבוצה ששינתה את פניה, עם המון שחקנים חדשים. כמובן שהתכוננו בהתאם ונבוא מוכנים. הפועל תל אביב היא יריבה ישירה שלנו בתחתית, עשינו כמה התאמות ואני מקווה שהחבר'ה יבואו מוכנים כדי לקחת שלוש נקודות".

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
ישמור על מאזן מושלם בקרב הקריטי בתחתית? קורצקי/שלומי גבאי

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב עדיין מנסה לעכל את איבוד הנקודות מול קרית שמונה. הקבוצה של קלינגר הובילה 0:1 אך ספגה עמוק בתוספת הזמן שער שהויר אותה במקום האחרון. בקבוצה שמחו להתבשר שתוצאות הקורונה שהגיעו הבוקר חזרו שליליות, אך למרות זאת קלינגר יצטרך להסתדר בהרכב חסר. מלבד לאליאס ואבו עביד שחיוביים לקורונה ייעדרו גם אופק ביטון, רועי זיקרי וניב סרדל. אדי גוטליב אמור לחזור לאחר היעדרות של חודשיים בשל פציעה בשריר, שי אייזן שב להתאמן ויהיה בסגל. רז שלמה, עמנואל בואטנג ושלומי אזולאי תורגלו ב-11.

ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק. השחקנים הראו השבוע שיש להם יכולת להתאמן ברצינות ולהיות דרוכים ושלקחנו בפרופורציה הנכונה את התיקו מול קרית שמונה. אנחנו צריכים ליצור מומנטום יותר רחב להמשך הדרך. מכינים את עצמנו לקרב גדול ומקווים להמשיך עם האנרגיה בכל הכוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ., אריאל שלום
מתכונן למשחק העונה שלו מול חדרה. קלינגר/אריאל שלום, .

טריוויה

* הפועל תל אביב ניצחה בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, אחרי שלא הצליחה לעשות את זה לפני כן בשישה משחקים.

* הפועל חדרה רוצה לחבר שני ניצחונות לראשונה מאז פברואר אשתקד, אז היו לה שלושה ברצף.

* הפועל תל אביב עלתה ליתרון בכל חמשת משחקיה האחרונים, וזה הספיק לניצחון אחד בלבד. ב-13 המחזורים לפני כן, היו רק שלוש פעמים בהן כבשה ראשונה.

* מצד שני, נועלת הטבלה היא היחידה העונה שלא השיגה אפילו נקודה ממצב של פיגור. בכל תשעת המקרים שספגה ראשונה, היא גם הפסידה.

* מנחם קורצקי, שירד ליגה עם הפועל תל אביב ב-2017, הפסיד לה רק פעם אחת כמאמן בתשעה מפגשים, לעומת שלושה ניצחונות וחמש תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully