וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פודקאסט WWE: מסכמים את הרויאל ראמבל

עדי כפיר

6.2.2021 / 10:06

ראמבל הגברים היה טוב, אבל היו טובים ממנו, ראמבל הנשים היה מסורבל מאוד. עדי כפיר ואבירם טוניס מסכמים ב"טוטאל סלאם" עם התייחסויות לשני המנצחים הגדולים

אירוע הרויאל ראמבל הפופולרי של WWE התרחש השבוע, כאשר המתאבק הוותיק אדג' ניצח את קרב הגברים והכוכבת העולה ביאנקה בלייר את קרב הנשים.

הניצחונות של אדג' ובלייר מעניקים להם על קרב אליפות באירוע הגדול בשנה של הארגון - רסלמאניה. בעקבות כך, עדי כפיר ואבירן טוניס מפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" התייחסו לניצחונות של צמד המתאבקים וכיצד זה משפיע על הארגון.

טוניס התחיל וציין: "בסך הכל הראמבל גברים היה טוב, אבל היו טובים ממנו בעבר. זהו קרב הראמבל עם מומצע הגילאים המבוגר ביותר בהיסטוריה של WWE, כאשר רק 2 מתאבקים בקרב היו מתחת לגיל 30 וזה מעיד כמה הסגל הוא דליל מכוכבים. אני מאמין שאדג' יתאבק מול רומן ריינס ברלסמאניה כי הסיפור כותב את עצמו מפני שאדג' ילך על התואר שהוא לעולם לא באמת הפסיד. אני שמח שההימור שלי על ביאנקה קרה, כי מדוברות באחת המתאבקות עם הכי הרבה פוטנציאל לעתיד שיש כרגע בענף".

כפיר אמר: "בהכנה לראמבל היו יותר מיני זוויות פתוחות וזה היה דבר נהדר כי זה גרם לחרושת שמועות גדולה מי יכול לנצח את הקרב גברים. לא הרבה אנשים ציפו שאדג' ינצח, בטח לא מהכניסה הראשונה לקרב אבל עכשיו זה כנראה יוביל לקרב מול רומן ריינס במיין איבנט של רסלמאניה. הראמבל נשים היה מאכזב מבחינתי כי הוא היה מסורבל מאוד, אבל אני שמח שביאנקה ניצחה את הקרב כי ככה בונים כוכבת לשנים הבאות ואני מאמין שהיא תתאבק מול סאשה בנקס ברסלמאניה".

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully