וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ארגנה טיסות לזרים, קונטה השיב: "לא יכול להגיע, אני עסוק"

5.2.2021 / 8:40

הצרפתי אמור היה לעלות על המטוס לישראל ביום ראשון כמו ינקוביץ' ומתאוסיניו, אבל תשובתו עוררה זעם בקבוצה והוא צפוי להיחתך באופן מיידי. בעקבות העזיבה: יתפנה כסף להחתים את ניקו אולסק. מקס גרצ'קין מחכה לשחרור מאוקראינה ותלוי באורי מגבו

אימון בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית״ר ירושלים

בית"ר ירושלים ארגנה טיסות לישראל לשלושת הזרים שלא נמצאים בארץ - מרקו ינקוביץ', מתאוסיניו ואנטואן קונטה. הבעיה: האחרון מסרב לחזור מצרפת. בקבוצה זועמים על השחקן, שהשיב להודעת הקבוצה: "אני לא יכול להגיע, כי אני עסוק". בעקבות התגובה של קונטה, במועדון התייאשו ממנו והחליטו לחתוך אותו באופן מיידי.

במועדון אמרו על קונטה: "הוא חוצפן. בכל פעם שצריך להגיע לישראל קורה איתו משהו, הוא היה צריך להיחתך מזמן".

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
בית"ר זועמת. קונטה/דני מרון

לאחר צירוף ינקוביץ', שהתחתן לפני מספר שבועות ואמור להגיע לארץ עם אשתו, בצוות המקצועי מקווים להשלים את הסגל עם צירוף ניקו אולסק. אולסק שדורש שכר של 10 אלף יורו לחודש, יוכל להצטרף אחרי שהתפנה כסף במועדון כתוצאה מעזיבתו המתקרבת של אנטואן קונטה. במקביל, מאמן הפועל פתח תקוה חיים שאבו פנה לבית"ר ירושלים בניסיון לצרף את סנטיאגו אוקמפוס בהשאלה עד לתום העונה, ובשלב זה סוכניו של השחקן מנסים לשכנעו לרדת לליגה הלאומית למספר חודשים.

עם דיוגו ורדאסקה נמשכות השיחות, וייתכן שעתידו יושפע גם מאנטואן קונטה. אם הצרפתי יחליט לא לחזור ארצה, ייתכן כי ההחלטה לגבי הפורטוגלי תשתנה, אם כי בשלב זה במועדון שוקלים להקפיאו או לגרוע אותו חד צדדית מהסגל, אם הצדדים לא יגיעו להבנות.

כמו כן, בני יהודה מתעניינת בצירוף אורי מגבו. אם מגבו יעזוב, מקס גרצ'קין יצטרף לקבוצה. גרצ'קין עדיין ממתין לשחרור מזוריה לוגנסק האוקראינית, שלא שילמה את שכרו בחמשת החודשים האחרונים ועשויה להיתבע על ידו באופ"א. נציגיו של גרצ'קין מקווים כי האוקראינים לא יערימו קשיים וישלחו את השחרור בימים הקרובים. מנהלת הליגה צפויה להודיע בשבת או ביום ראשון על דחיית המשחק נגד בני יהודה ביום שני, כאשר משחקה הבא של בית"ר צפוי להיות נגד מכבי נתניה ב-14 בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully