וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדומייטיס יודע: "משחק ההגנה שלנו לא היה בקצב הנכון"

4.2.2021 / 23:31

מאמנה של הפועל ירושלים לא מרוצה מהמנטליות ההגנתית שהציגו שחקניו ברבע האחרון: "אנחנו צריכים לשנות במהירות את הדברים האלה"

מאמן הפועל ירושלים דאינוס אדומייטיס. לילך וייס רוזנברג
סופר הפסד ראשון בליגת העל. אדומייטיס/לילך וייס רוזנברג

איזו חגיגה נרשמה הערב (חמישי) על הפרקט עת העולה החדשה הפועל חיפה השיגה ניצחון דרמטי 99:101 על מחזיקת הגביע הפועל ירושלים. על אף הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות, המארחת לא הורידה את הראש ולא איפשרה למארחת לברוח. גם כשירושלים כבר עלתה ליתרון דו ספרתי, ענו השחקנים של חסין בריצה משלהם כששלשת ניצחון גדולה של קינן אוואנס העניקה ניצחון גדול לאדומים מהכרמל, שמחזיקים במאזן בלתי נתפס של 2:23 במפגשים מול הקבוצה מהבירה.

"מבחינה מנטלית, משחק ההגנה שלנו לא היה בקצב הנכון", אמר מאמן ירושלים, דאיניוס אדומייטיס. "בהתקפה היינו בסדר, אבל איפשרנו להם לקלוע סלים קלים. שתי דקות לסיום הרבע השני, דיברתי עם השחקנים בפסק זמן, והוריתי להם להתמקד בהגנה על השלשות שלהם. ואז חטפנו שוב שלשות. שמרנו טוב במשך 21 שניות, ואז ביצענו טעות, הם קלעו והשחקנים התחילו להאשים אחד את השני. אנחנו צריכים לשנות במהירות את הדברים האלה".

הליטאי המשיך: "אותי מדאיג דבר אחד: בשני המשחקים האחרונים, שמרנו טוב במשך שלושה רבעים, והפעם הגענו למשחק חוץ במנטליות שונה. אנחנו צריכים להתאמן. המפתח בהגנה הוא ההרגלים, ועל זה אנחנו עובדים באימונים. אנחנו צריכים להתרכז במשחקים הבאים. עלינו לכבד את הכדורסל ואת העבודה שלנו, ולבצע אותה. זה נורמלי שאתה כועס אחרי הפסד. אני מניח שכולם בקבוצה כועסים".

שחקן הפועל חיפה עמית שמחון חוגג עם קינן אוואנס. לילך וייס רוזנברג
"הפועל חיפה זה כמו משפחה". אוואנס חוגג/לילך וייס רוזנברג

איש המשחק קינן אוואנס אמר אחרי המשחק: "היינו צריכים סל גדול, החברים שלי והמאמן האמינו בי. ראיתי את הסל והצלחתי לקלוע את הזריקה. ידעתי שאם אנחנו משקיעים הרבה עבודה בחוץ, אנחנו מסוגלים להרבה. המאמן, היו"ר כולם אמרו לנו כמה זה גדול לנצח את הפועל ירושלים. הפועל חיפה זה כמו משפחה, אתם רואים שכולם שפכו עליי מים. זו כמו משפחה וכולם כמו האחים שלי. היו בין ג'ייקובן בראון לביני קצת שיחות וטראש טוק, הוא שחקן מעולה וזה חלק מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully