וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעילות של עירוני קרית שמונה הופסקה, בני סכנין טוענת לאפליה: זו גזענות

עודכן לאחרונה: 5.2.2021 / 14:01

אחרי שנמצאו 11 שחקנים חיוביים לקורונה, הוחלט לדחות את המשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת. בסכנין זעמו: "אנחנו תמיד כבשת הרש"

מחזור 19הסתיים10/03/2021
עירוני קרית שמונה
  • אנסה (12)
  • אנסה (51)
1:2
  • (58) עבדה
מכבי פתח תקוה
תקציר: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט 1

אחרי שעירוני קרית שמונה הודיעה שמניין החיוביים לנגיף הקורונה עלה ל-11 היום (שישי), מנהלת הליגה הודיעה על הפסקת פעילות הקבוצה באופן זמני. "עקב התפרצות מגיפת הקורונה בקבוצה ולאחר שהתגלו בבדיקות בטווח זמן קצר 11 שחקנים חיוביים לנגיף, החליט משרד הבריאות להפסיק את פעילות הקבוצה באופן זמני. הקבוצה תעבור ביום ראשון בדיקות נוספות ולאחר מכן יקבע סטטוס הפעילות שלה". המשחק שתוכנן לקבוצה מול מכבי פתח תקוה מחר נדחה.

קודם לכן הודיעה הקבוצה כי אחרי סבב בדיקות נוסף, עוד ארבעה שחקנים נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה: נדב זמיר, אופיר מזרחי ואורי דהן כחיוביים לקורונה. הארבעה הצטרפו לשבעת השחקנים שנמצאו חיוביים לנגיף קודם לכן, ובעקבות זאת האימון שתוכנן להיערך בוטל.

שחקן עירוני קרית שמונה, אופיר מזרחי. סוכנות ג'יני
גם הוא נמצא חיובי. מזרחי/סוכנות ג'יני

בבני סכנין הגיבו בזעם להחלטה, שכן במקרה דומה כשהקבוצה סבלה מהתפרצות קורונה, המשחק שלה מול מכבי חיפה לא נדחה והתקיים כסדרו. "ממיסה את הלב וממיטה את המורל האפליה הזועקת בשיטת קבלת ההחלטות בכל סוגיית התרת קיום משחקים ואו דחייתם", מסרה סכנין בהודעה רשמית מטעם המועדון. "סכנין ידעה מקרים קשים של פגיעות קורונה ומספר רב של חיוביים. עם זאת ממשיכים מקבלי ההחלטות להפגין הבנה עם שאר הקבוצות במקרים מקבילים ופחות מקבילים לסכנין. אנחנו רואים שידיהם של מקבלי ההחלטות טבולות בפילוג והתרפסות, כאשר סכנין תמיד מסומנת ככבשת הרש. 'בספורט בועטים את הגזענות החוצה'! מאחלים בריאות והחלמה לשחקני קרית שמונה".

תגובת המנהלת לטענות של סכנין: "משרד הבריאות בוחן כל מקרה לגופו ביחס לכמות החולים שהתגלו בטווח זמן מוגדר ובהתאם לכך מקבל החלטות על סטטוס פעילות כל קבוצה. נזכיר כי לאחר קבלת אישורי משרד הבריאות, קבוצת מ.ס. אשדוד שיחקה ללא 11 שחקנים מול קבוצת הפועל תל אביב (וניצחה) וקבוצות הפועל חיפה, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים, הפועל ירושלים ומ.ס. כפר קאסם שיחקו ללא כמות שחקנים גבוהה ומשמעותית.

"אנו מצפים ודורשים מכל קבוצה לשמור על הנחיות משרד הבריאות והנחיות הקורונה כדי להמנע מהדבקויות של שחקנים ולדווח בזמן על תסמינים של מחלת הקורונה בהתאם להנחיות בכדי להמנע מהפצת המחלה בתוך הקבוצה ופגיעה בקבוצה ובליגה כולה, באופן שיכול לסכן את המשך העונה ולהביא להתמוטטות הענף.

"כל מקרה נבחן כאמור לגופו של עניין על ידי משרד הבריאות אשר הינו הגוף היחיד שרשאי להורות על דחיית משחקים.

"מנהלת הליגות תמשיך לעבוד לילות כימים על מנת להמשיך את קיום משחקי הליגות המקצועניות ולהביא את העונה לסיומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully