וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: בישראל יוקם איגוד MMA רשמי

עדי כפיר

3.2.2021 / 10:36

ישראל מצטרפת אל IMMAF, כשבדצמבר 2020 ניתן האישור הסופי להקמת איגוד בארץ: ISR - MMAF. לשעבר עידו פריינטה יתפקד כמנכ"ל

MMA. התאחדות IMMAF, אתר רשמי
הענף צובר תאוצה/אתר רשמי, התאחדות IMMAF

ענף אומנויות הלחימה המשולבות, ה-MMA, הינו ענף הספורט המתפתח בצורה המהירה ביותר כיום בעולם. הפופולריות של הענף צוברת תאוצה מדי יום ביומו בעיקר בזכות ארגון ה-UFC שמושך אליו אוהדים מכל רחבי העולם לראות את הלוחמים הטובים ביותר נפגשים בזירה. כמו כן, ה-UFC אף היו ליגת הספורט הראשונה שחזרה לפעילות מלאה תחת מגבלות הבריאות עם התפשטות מגפת הקורונה ברחבי העולם.

הפופולריות של ענף ה-MMA גרמה להקמת התאחדות בינלאומית (IMAAF) שתחתיו רשומות התאחדויות מקומיות במעל 60 מדינות ברחבי העולם, האחראיות על התפתחות הענף במסגרת החובבנית.

כעת, גם ישראל מצטרפת אל IMMAF, כשבדצמבר 2020 ניתן האישור הסופי להקמת איגוד בארץ: ISR - MMAF. בשילוב כוחות מנצח נבחרו בעלי התפקידים, כאשר איש העסקים גלעד הר עוז מונה ליו"ר, המאמן והלוחם לשעבר עידו פריינטה יתפקד כמנכ"ל, אלמוג מימון יהיה מנהל התפעול, איציק רובינוב ישמש כמנהל התחרויות ומנהל הדיגיטל, זיו חשאי מונה לחבר הנהלה ומנהל הכספים ואיש העסקים ארז אלרואי כחבר הנהלה.

האיגוד הישראלי שואף לתת פלטפורמה מקצועית המלווה את הספורטאים המקומיים מבחינות התפתחות מקצועית, פיזית, מנטאלית, פיננסית ועוד. כמו כן, מטרה היא שענף ה-MMA ייתפס בתודעה הישראלית כענף מקצועי שבו נמצאים הספורטאים המוכשרים והאתלטים ביותר, ותוך כדי לקבל את הכרת ותמיכת המדינה בענף. השאיפה היא שבעתיד הקרוב, במאמץ משותף עם האיגוד העולמי וכל המדינות החברות בו, יגיע ענף זה לאולימפיאדה.

האיגוד פועל שבמהלך השנתיים הקרובות תוקם נבחרת ישראל (נשים, גברים ונוער) עם טובי הספורטאים בתחום, שייצגו את ישראל באליפויות אירופה ועולם. במקביל, יתקיימו כ-5 תחרויות בשנה בישראל, כשכוונת האיגוד לשלב את כל מועדוני אומנויות הלחימה בארץ תחת קורת גג אחת.

מנהל התפעול, אלמוג מימון, סיפר בגאווה: "אנו שמחים להיות אלה שישימו את הענף הזה במקום הראוי לו, ולהראות לישראלים ולעולם כולו שיש כאן חומר אנושי משובח, לוחמים מוכשרים ואיכותיים שיכולים להגיע לדרגים הכי גבוהים".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully