וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חוששת: יובל אשכנזי שוב ייעדר תקופה ממושכת?

2.2.2021 / 11:37

הקשר שהתאושש העונה מפציעה לא פשוטה יעבור בדיקת MRI, ההערכה הראשונית של הצוות הרפואי מלמדת על פגיעה לא פשוטה בשריר הירך האחורי

תקציר: מכבי חיפה - הפועל כפר סבא 0:3/ספורט 1

יובל אשכנזי צפוי להיעדר בתקופה הקרובה. על פי הערכה ראשונית של הצוות הרפואי של מכבי חיפה, הקשר שנפגע באיזור שריר הירך האחורי סובל מקרע בגיד. השחקן יעבור בדיקת MRI ורק אז תתברר באופן מובהק חומרת הפציעה ותקופת ההיעדרות, אולם במועדון חוששים שמא מדובר במכה נוספת עבור אשכנזי, שרק חזר לא מזמן מפציעה ארוכה ולא הצליח לשחזר את יכולתו מהעונה שעברה.

אשכנזי, 28, מההפתעות הנעימות של מכבי חיפה בעונה שעברה, שותף העונה ב-12 משחקי ליגה ולא כבש ולו שער אחד. הקשר רשם שני בישולים ב-459 דקות. במשחק העונה ישב למשך 90 הדקות על הספסל, ומול הפועל כפר סבא כלל לא נכלל בסגל.

יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה. ., מאור אלקסלסי
שוב בחוץ. אשכנזי/מאור אלקסלסי, .

אגב, אם השוער גולן אלקסלסי שהושאל מנתניה להפועל כפר שלם, יהפוך לשוער הראשון של הקבוצה. כפר שלם תצטרך לשלם סכום השאלה למכבי חיפה על השוער שריף כיוף. זאת מכיוון שבין המועדונים יש הסכם השאלה שלפיו יש מינימום משחקים שכיוף צריך לשחק על מנת שו לא תצטרך לשלם דמי השאלה (70 אחוז מהמשחקים או 100 אלף שקל).

במוליכת הטבלה ממשיכים בהכנות למפגש מול מ.ס. אשדוד כאשר המאמן ברק בכר לא צפוי לבצע שינויים רבים בהרכב. מלבד אשכנזי גם חוסה רודריגס שסוחב עונש הרחקה בשל צבירת כרטיסים צהובים ייעדר, מה שיציב את נטע לביא בעמדת הקשר האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully