וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "שמנו את ההפסד הכואב בצד והוכחנו שיש כאן קבוצה חזקה"

31.1.2021 / 22:16

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה לאחר ה-0:3 על הפועל כפר סבא והחמיא לחזיזה ("אוהב את המחויבות שלו") ואצילי ("נכנס לעניינים"). חזיזה: "לביא הרים אותנו אחרי ההפסד למכבי תל אביב"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל כפר סבא 0:3/ספורט 1

לאחר הפעם הראשונה שמכבי חיפה הפסידה העונה בליגה, היא פגשה את הפועל כפר סבא ורשמה הפסד שני ברציפות. הערב (ראשון), אחרי שנוצחה במשחק העונה, המוליכה לא חזרה על המעידה והביסה 0:3 את הקבוצה מהשרון, בדרך לניצחון שביעי ברציפות בבית (דבר שלא קרה מאז 2012/13 וימי קרית אליעזר). דולב חזיזה כבש ובישל, ניקיטה רוקאביציה חגג צמד ועומר אצילי רשם בישול ראשון בירוק, כשהיתרון בפסגה עומד כעת על שמונה נקודות, לפני משחקה של מכבי תל אביב בטרנר.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם דולב חזיזה. ., מאור אלקסלסי
ברק בכר אהב את הספרינט שלו בדקה ה-90. דולב חזיזה עם החברים/מאור אלקסלסי, .

המאמן ברק בכר אמר בסיום: "תמיד חשוב לחזור לנצח אחרי הפסד, בטח הפסד כזה כואב שהותיר אותנו בתחושת החמצה גדולה. עשינו את זה בצורה חלקה וטובה. באנו, שמנו את הכול בצד אחרי הפספוס מול מכבי תל אביב, וידענו שאנחנו קבוצה טובה ולא סתם מובילים את הטבלה. זה היה המסר: לשים את זה בצד ולחזור למסלול כי יש לנו קבוצה חזקה. אני חושב שהיום ראו את זה".

על המצטיינים: "מה שהכי אהבתי מדולב חזיזה זה הספרינט שלו בחזרה להגנה בדקה ה-90, אני אוהב את המחויבות הזו. הוא עובד קשה ולא סתם הוא כובש ומבשל. עומר אצילי מאוד משתדל באימונים ובא יחסית בכושר. אנחנו מנסים לשלב אותו כמה שיותר מהר, והיום ראינו שהוא נכנס יותר לעניינים עם בישול ראשון".

דולב חזיזה התייחס לשער שלו ואמר: "אני שמח שהכדור נדבק כמו שצריך לפינה, אני עובד על זה באימונים, יש לנו הרבה תרגילים שאנחנו עושים כדי להגיע למצבים האלה ואני שמח שזה נכנס. תמיד אחרי הפסדים אתה מרגיש תחושה מעצבנת, אבל אני שמח שהתאוששנו כמו שצריך. יש לנו קפטן שהרים אותנו ולקח אותנו קדימה כמו שצריך. היה לנו קצת חוסר מזל, הליגה עוד ארוכה, יש לנו אשדוד במחזור הבא. רצינו לנצח נגד מכבי תל אביב, הרבה שחקנים היו עם הראש למטה ונטע לביא דיבר עם כולם ועזר לכולם להרים את הראש. אנחנו לא חושבים שהביקורת לא הוגנת. תמיד כשאתה משחק לא טוב, באים אליך בביקורת. זה הכדורגל".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה 0:3 את הפועל כפר סבא

לכתבה המלאה
איתמר ישראלי שוער הפועל כפר סבא. ., מאור אלקסלסי
"נצטרך ללמוד מהמשחק הזה". איתמר ישראלי/מאור אלקסלסי, .

אלישע לוי, מאמן הפועל כפר סבא: "אם נרצה ללכת לכיוון של תירוצים וחסרים זה לעשות לעצמנו חיים קלים. לא היינו בקצב היום ולא סיכנו את השער של מכבי חיפה, פעם ראשונה שאני רואה את הקבוצה שלי כמעט שלא מסכנת את השער. זה לא המשחק שלנו. זה מסוג המשחקים שצריך לשים עליהם קו בלי שום קשר למי שהיה חסר ומי שעוד יגיע. אנחנו יודעים מה הליגה שלנו, אנחנו מודעים לצפיפות שיש למטה וחשוב מאוד שנגיע אל המשחקים הבאים וניקח נקודות. מכבי חיפה קבוצה טובה יותר מאיתנו. היא שיחקה מהר, חד והגיעה למצבים. הם עשו לנו מה שהם עושים לרוב הקבוצות בליגה. אנחנו צריכים לקחת נקודות בעיקר מהקבוצות שנלחמות איתנו".

השוער איתמר ישראלי: "זאת העבודה שלי, לעצור מצבים. היום זה הצליח ולא הצליח. המטרה שלי בתור שוער זה לנהל את הקבוצה כדי שלא יגיעו אליי ואני מאוכזב שמכבי חיפה הגיעה להרבה מצבים. לא הגענו מספיק מוכנים ברמה המנטאלית, מכבי חיפה הגיעה ליותר מדי מצבים וחבל. נצטרך ללמוד מהמשחק הזה, נצטרך לדאוג שמשחקים כאלה לא יחזרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully