וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה של יוסי אבוקסיס בבני יהודה: 700 אלף דולר נטו לשלוש שנים

31.1.2021 / 7:26

המאמן קיבל חוזה ארוך טווח וינסה לצרף שחקנים שאלונה ברקת מנעה ממנו להחתים. השחקנים בעננים: "זה הרכש הכי טוב שאפשר להביא"

תקציר: מ.ס. אשדוד - בני יהודה 0:4/ספורט 1

הקאמבק של יוסי אבוקסיס לבני יהודה הפתיע גם את השחקנים ואנשי המועדון. הזהובים ידעו שאברמוב תמיד רצה לראות את אבוקסיס חוזר, אבל לא האמינו שהמאמן ייענה לחיזורים. כולם ציפו שאם אבוקסיס יעזוב את באר שבע, זה יהיה לטובת נבחרת ישראל. אבל ברק אברמוב זיהה את הפירצה ביחסים בין אבוקסיס לאלונה ברקת ובחוזה לשלוש וחצי שנים עם שכר כולל של 700 אלף דולר נטו, הבטיח את הקאמבק של המאמן.

מי שהיו מאוד מרוצים מהחזרה של אבוקסיס היו שחקני בני יהודה, שכבר הספיקו להתכתב בנושא בקבוצת הווטסאפ, ולהביע התלהבות. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "ברור שהקבוצה צריכה להתחזק, אבל יוסי זה הרכש הכי טוב שאפשר היה להביא לכאן. כל תקופת המעבר הזו ללא מאמן יצרה חוסר ביטחון, הייתה כבר תחושה שאנחנו עם הפנים ללאומית. עכשיו עם אבוקסיס מתחילים דרך חדשה, בתקווה לצאת מהמצב הזה". במועדון מקווים כי החתמת אבוקסיס תרגיע גם את האוהדים ואת ההפגנה המתוכננת מול ביתו של הבעלים ביום שלישי הקרוב.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס עם ברק אברמוב בעלי בני יהודה. קובי אליהו
יקבל חופש פעולה מוחלט. אבוקסיס עם ברק אברמוב/קובי אליהו

בנוגע לחיזוק, בתיאום עם אבוקסיס ייבדקו מספר אופציות כבר במהלך היום, כולל מספר שמות שהמאמן רצה לצרף לבאר שבע אך לטענתו אלונה ברקת לא אישרה. בימים האחרונים נעשו גישושים לבדוק האם מאוויס צ'יבוטה היה מוכן להגיע בהשאלה לבני יהודה עד לתום העונה, אך הסיכויים לכך קלושים.

לאחרונה עלתה על הפרק האפשרות לקבל את שלום אדרי מבית"ר ירושלים בטרייד על עמית זנטי, אך שום החלטה לא תתקבל ללא אישורו של יוסי אבוקסיס, שכל ההחלטות המקצועיות יהיו שלו מעתה ואילך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully