וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי חתם בהפועל חדרה ויאמן אותה

29.1.2021 / 18:31

נמצא המחליף לשרון מימר: שוער העבר בן ה-46 מונה לתפקיד וינסה להציל את הקבוצה המסובכת מירידה אל הליגה הלאומית

תקציר: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה 1:0/ספורט1

יממה לאחר פיטוריו של שרון מימר, הודיעה היום (שישי) הפועל חדרה על מינויו של מנחם קורצקי כמחליפו. קורצקי יעביר את אימון הבכורה שלו ביום שבת שבת בצהריים והמשחק הראשון שלו יהיה מול בני סכנין ביום שני הקרוב.

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. אתר הפועל חדרה, אתר רשמי
יוצא לדרך חדשה. קורצקי/אתר רשמי, אתר הפועל חדרה

קורצקי בן ה-46 היה שוער בשמשון תל אביב, בית"ר תל אביב, מכבי נתניה, בני יהודה והפועל רמת השרון, שם גם החל את קריירת האימון שלו ב-2012/13 ואפילו הצליח ביחד עם בני טבק להוביל את הקבוצה אל הפלייאוף העליון. אחרי עונה אחת ברמת השרון, שנגמרה בסכסוך עם ההנהל, עבר קורצקי להפועל רעננה והצליח להעלות אותה לליגת העל ואפילו לרשום איתה עונה מוצלחת בליגה הבכירה.

בעקבות ההצלחה ברעננה, מונה קורצקי למאמן בית"ר ירושלים ב-2014/15, אבל לא החזיק מעמד יותר מדי זמן ופוטר כבר בינואר 2015. כשבועיים לאחר מכן מונה למאמן הפועל פתח תקוה וירד איתה אל ליגת המשנה. ב-2016 עבר לאמן את מכבי נתניה לאחר שנכנסה להליך של פירוק ודורגה במקום האחרון. הוא התפטר משם אחרי חודשיים וחזר להפועל רמת השרון בלאומית. בינואר 2017 מונה למאמן הפועל תל אביב וגם איתה ירד ליגה אחרי שהיא נכנסה להליך פירוק והידרדרה אל המקום האחרון. באוקטובר 2017 חזר להפועל רעננה ובסוף 2019 סיים שם את תפקידו. בתחילת השנה שעברה מונה למאמן הפועל ראשון לציון וסיים איתה את העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully