וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל כפר סבא: יובל אשכנזי סובל ממתיחה בשריר האחורי, אצילי צפוי לפתוח

הקשר שהתאושש רק לאחרונה מפציעה שגררה היעדרות ארוכה, לא יהיה בסגל (ראשון, 20:00, ספורט 4). אצילי שלא פתח נגד מכבי תל אביב, עשוי לפתוח על חשבון נטע לביא. השחקנים מבינים: "זה משחק קריטי, חשוב להוכיח שההפסד מאחורינו". האורחת ללא אטנדה ורייכרט

מחזור 18הסתיים31/01/2021
מכבי חיפה
  • חזיזה (35)
  • רוקאביצה (53)
  • רוקאביצה (62)
0
    הפועל כפר-סבא
    תקציר משחק העונה: מכבי תל אביב גברה 1:2 דרמטי על מכבי חיפה/ספורט 1

    מכבי חיפה

    אחרי ההפסד למכבי תל אביב, במכבי חיפה ינסו להתאושש במשחק מחר (ראשון, 20:00, ספורט 4) מול הפועל כפר סבא. הירוקים עשו מאמצים מיוחדים להישאר מאוחדים למרות ההפסד הדרמטי, מה שבא לידי ביטוי בשלל פוסטים שהעלו השחקנים לרשתות החברתיות עם הכיתוב "משפחה".

    מי שלא ייכלל בסגל הוא יובל אשכנזי. הקשר שהתאושש רק לאחרונה מפציעה שגררה היעדרות ממושכת, סובל ממתיחה בשריר האחורי ולא כשיר למשחק מחר. ברק בכר לא צפוי לערוך מהפכות בהרכב אך עושה רושם שעומר אצילי שלא פתח נגד מכבי תל אביב, יפתח על חשבון אחד הקשרים במרכז השדה.

    "אין ספק שאחרי ההפסד למכבי תל אביב המשחק הזה הוא קריטי", אמר אחד השחקנים, "חשוב לנו להוכיח שהמשחק ברביעי מאחורינו".

    עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. דני מרון
    יחזור להרכב? עומר אצילי/דני מרון

    הפועל כפר סבא

    מפגש בין אלישע לוי למכבי חיפה, אותה הוביל לשתי אליפויות (כולל האחרונה ב-2011) ולהשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות, הוא תמיד פיקנטי. מאמן הפועל כפר סבא אמר: "אנחנו נערכים למשחק קשה מול יריבה איכותית. צריך לומר שכל מפגש בליגה הזו מביא את האתגר שלו. כפי שאמרתי אנו באים לכל משחק בגישה חיובית ובתחושה שאפשר לנצח. אנחנו מרגישים את ההתקדמות ממשחק למשחק, הרווחנו כמה שחקנים מחדש בשבועות האחרונים. יחד עם החיזוק שיגיע בקרוב, יהיה פה תלכיד טוב עוד יותר מהקיים וכזה שיוכל להמשיך בקצב חיובי".

    הקשר אור דסה הוסיף על התחושות בקבוצה: "אנחנו מרגישים טוב בשבועות האחרונים. אלישע הביא רוגע וניסיון. אנחנו נראים יותר טוב כקבוצה וגם התוצאות השתפרו. ההיערכות לקראת מכבי חיפה זהה כמו לכל מפגש, כיוון שכל משחק עבורנו הוא חשוב. נגיע עם רצון ויכולת לנצח כמו שכבר עשינו בסיבוב הקודם. אנחנו כמובן לא מתעלמים מכך שהם קבוצה מצוינת ונצטרך לתת את הדגשים המתאימים".

    מי שייעדר בכפר סבא הם הבלם סודיק אטנדה הפצוע ובן רייכרט, שנפגע בכתפו נגד מכבי נתניה וינוח כמה שבועות. עומר דנינו ויוני סטויאנוב הצעיר יתפסו את מקומם. הקשרים ג'ורג' פוצ'יבה ואיתי שור ימשיכו בשלישיית הבלמים, הפעם לצד דנינו.

    עוד בוואלה!

    אוהדי הפועל באר שבע הגיעו למחות באימון, ופוזרו על ידי המשטרה

    לכתבה המלאה
    מאמן הפועל כפר סבא אלישע לוי. דני מרון
    מרגיש את ההתקדמות. אלישע לוי/דני מרון

    טריוויה

    * הפועל כפר סבא, שביצעה מהפך וניצחה 2:3 בסיבוב הראשון, תנסה להשלים דאבל עונתי ראשון על מכבי חיפה מאז 1986/87. אז גם הייתה הפעם האחרונה שהשיגה שלושה ניצחונות רצופים בקרב הירוקות, והיא תוכל לעשות את זה שוב (ניצחה 0:1 בחיפה בעונה שעברה).

    * מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה שכבשה בכל מחזור העונה ומציגה את ההתקפה הכי טובה עם 34 שערים.

    * בנוסף, מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה העונה בבית (שבעה ניצחונות ותיקו) והיחידה שלא פיגרה אפילו דקה אחת כמארחת.

    * הרצף הביתי של מכבי חיפה עומד כעת על שישה ניצחונות. שבעה ניצחונות רצופים לא היו לה מאז אמצע עונת 2012/13, עוד בקרית אליעזר.

    * בקדנציה הקודמת שלו בהפועל כפר סבא, אלישע לוי פגש פעמיים את מכבי חיפה והפסיד לה 2:1 בבית ו-1:0 בחוץ בעונת 2005/06. בסיום העונה זכתה מכבי חיפה באליפות, ואילו כפר סבא סיפקה מסע הישרדות מרשים עם אלי אוחנה שהחליף את לוי.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אלי חכמון
    אצטדיון: חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully