וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוגיות והתקווה: אלופי הטאקוונדו בריאיון מיוחד

עדי כפיר

29.1.2021 / 17:32

בנובמבר האחרון הביאו הלוחמים הישראלים אבישג סמברג ונמרוד קרביצקי כבוד גדול למדינת ישראל כאשר זכו במדליית הזהב ובמדליית הכסף (בהתאם) באליפות אירופה בטאקוונדו. בריאיון לפודקאסט טייקדאון הם מספרים על הקשיים, השאיפות והתקווה למשחקים האולימפיים

בנובמבר האחרון הלוחמים הישראלים אבישג סמברג ונמרוד קרביצקי הביאו כבוד גדול למדינת ישראל כאשר זכו במדליית הזהב ובמדליית הכסף (בהתאם) באליפות אירופה בטאקוונדו.

שני הלוחמים הצעירים התארחו השבוע בפודקאסט אומנויות הלחימה "טייקדאון" וסיפרו לארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה על ההכנות הקשות לתחרות תחת מגבלות הקורונה, השאיפות לאולימפיאדה, הזוגיות ביניהם ועוד.

בהמשך הפרק, סצ'קובסקי ופריינטה סיכמו את אירוע UFC 257 וההפסד של קונור מקגרגור לדסטין פורייה, הניצחון של מייקל צ'נדלר על דן הוקר בקרב הבכורה בארגון, כיצד כל זה משפיע על המחלקה במשקל קל, ואיפה חאביב נורמאגומדוב בכל הסיפור.

קרביצקי התחיל ואמר: "ההכנות היו לא אידיאליות. לא היה ברור לגבי האימונים כי הם כל הזמן נדחו בגלל הקורונה. לקראת התחרות הצליחו להביא לנו ספורטאים מצ'ילה וגואטמלה שיעזרו לנו להתכונן לאליפות, וככה הרף עלה והייינו יותר מוכנים ויותר דרוכים לקראת המטרה. אמנם תהליך ההכנה היה מוזר אבל בסופו של דבר הוא היה גם מוצלח.

סמברג סיפרה על התחרות עצמה: "נמרוד התחרה ביום הראשון וההישג שלו תפס תאוצה בתקשורת וברשתות החברתיות וזה הכניס בי עוד יותר את הדרייב לנצח כדי ששנינו נהיה אלופים ונוכל ליהנות מהרגע הזה ביחד. הייתה תחרות ממש קשה כי כל קרב היה עד השניה האחרונה, הכל היה רק בראש ושנינו ממש נלחמנו ונאבקנו בכל קרב. אלו היו יומיים הכי מאושרים שהיו לי בחיים".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully