וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויאל ראמבל: הכישרון של גברת ריפלי

עדי כפיר

29.1.2021 / 17:26

רויאל ראמבל יוצא לדרך בלי קהל, אבל עם ריאה ריפלי האוסטרלית, שמיועדת להיות אחת הכוכבות הבאות של הארגון. עדי כפיר ואבירן טוניס כבר מתחממים

אחד האירועים הכי פופולריים של ה-WWE, הרויאל ראמבל, יתקיים ביום שני לפנות בוקר. הראמבל ידוע בהיותו הקרב שכולל 30 מתאבקים, כאשר מתחילים את הקרב 2 מתאבקים והשאר נכנסים לזירה בכל 90 שניות והמטרה היא להדיח את המתאבקים מהקרב בהעפה מעל החבל העליון אל מחוץ לזירה והמנצח זוכה בקרב על האליפות במיין איבנט של רסלמאניה.

זו תהיה השנה הרביעית ברצף ש-WWE עורכים קרב ראמבל נשים תחת אותו הקונספט, בעקבות כך עדי כפיר ואבירן טוניס מפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" סיפקו את התחזיות שלהם למנצחים מקרבות הגברים והנשים. בהמשך הפרק הם שוחחו על שאר הקרבות באירוע, סיכמו עוד שבוע של AEW וסיימו עם הפינה הקבועה "מה עשה או הרס את השבוע".

כפיר אמר: "השנה רויאל ראמבל יתקיים ללא קהל בגלל הקורונה, ולכן ככל הנראה שלא ישתתפו מתאבקי עבר שבדרך מגיעים בהפתעה כדי לספק התפרצות רגשות מהקהל. מה שכן לדעתי בקרב הנשים נראה יותר מתאבקות מ-NXT (ליגת הפיתוח של של WWE) שיקבלו ספוט בשביל השפשוף לעתיד, ולדעתי מי שתנצח את הראמבל היא ריאה ריפלי האוסטרלית שמיועדת להיות אחת הכוכבות הבאות של הארגון, ובכך היא תשלים את המעבר לסגל הראשי. בקרב הגברים אני מהמר שאלוף ארצות הברית בובי לאשלי, שנמצא במומנטום גדול בחודשים האחרונים, ינצח מה שיכול להוביל לקרב אלוף נגד אלוף ברסלמאניה".

טוניס סיפק את דעתו והוסיף: "אני רואה את ריפלי מגיעה לשתיים האחרונות עם ביאנקה בלאייר, ולדעתי דווקא בלאייר תנצח. אני חושב שזה הזמן שלה והיא מוכיחה את זה כל שבוע ב-SMACKDOWN. היא תמיד מספקת את הסחורת גם אם נותנים לה לעשות דברים מגוחכים היא עדיין מצליחה לגרום לזה להראות טוב והיא בהחלט אלופה עתידית ב-WWE. אני הולך על הימור פרוע והוא ברוק לסנר, שלדעתי יגיע בהפתעה וייכנס לזירה לראשונה מאז הפסד התואר לדרו מקינטייר ברסלאמניה בשנה שעברה. זה יכול להוביל או לקרב חוזר בינו ולמקינטייר, או לקרב מול האלוף האוניברסלי רומן ריינס שכעת מנוהל על ידי פול היימן שהוא המנג'ר לשעבר של לסנר".

  • עוד באותו נושא:
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully