וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגיה ורשה התעניינה באושר דוידה, הפועל תל אביב רוצה סכום גבוה

27.1.2021 / 11:45

האלופה הפולנית מחפשת שחקן כנף והקשר הצעיר הוא אחד השמות שעלו. האדומים: רוצים 3-4 מיליון דולר. וגם: איש המפתח הסקוטי

תקציר ה-0:1 של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

אלופת פולין, לגיה ורשה, הבעיה עניין בשחקן הפועל תל אביב אושר דוידה, אך האדומים מעוניינים שהשחקן בן ה-19 יישאר בקבוצה ויסייע לה להישאר בליגת העל. דוידה הפך העונה לשחקן הרכב קבוע ואתמול בישל את שער הניצחון של עומרי אלטמן נגד בית"ר ירושלים. הוא הספיק לכבוש שני שערים העונה.

בפולין סיפרו היום שבלגיה ורשה לא אוהבים שמגעים בנוגע לשחקנים הופכים לפומביים. בכל מקרה, כרגע נראה שהפערים הכספיים בין הצדדים גדולים מאוד ויש גם לזכור שדוידה עדיין משרת בצה"ל ועזיבה שלו את ישראל מצריכה אישור מיוחד. בהפועל תל אביב אמרו שהם דורשים 3-4 מיליון דולר - סכום שבפולין אומרים שלגיה ורשה בכל מקרה לא תשלם.

איש המפתח בסיפור הוא ג'ון פארק. הסקוטי שימש סקאוט בסלטיק במשך שנים ארוכות ומכיר היטב את הכדורגל הישראלי. הוא המליץ במרוצת השנים על רכישתם של ניר ביטון, בירם כיאל ואפה אמברוז היישר מליגת העל ולמעשה היה האיש המרכזי מהצד של סלטיק בהחלטה לצרפם. הסקוטי בן ה-62 ייעץ גם למכבי תל אביב בעבר, בתקופה בה בן מנספורד שימש מנכ"ל, ולאחרונה מונה לסקאוט בלגיה ורשה.

אושר דוידה, שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
לגיה ורשה אוהבת משאים ומתנים שקטים. דוידה/לירון מולדובן

מהפועל תל אביב נמסר: "כמו שחקנים צעירים רבים, גם החלוץ אושר דוידה גדל והתפתח במחלקת הנוער של המועדון. מאז שהגיעו הבעלים החדשים לקבוצה, הם משקיעים רבות בפיתוח מחלקת הנוער, זאת במטרה להשביח שחקנים לקבוצה הבוגרת.

"בדומה לשחקנים נוספים שעלו לאחרונה ממחלקת הנוער, אכן התקבלה הצעה גם על אושר דוידה - ונדחתה. בשל הסיטואציה המקצועית אליה נקלענו, הנהלת המועדון החליטה שלא לנהל מו"מ למכירת שחקנים עד לסיום העונה - וגם אם תתקבל הצעה גבוהה משמעותית מזו שהתקבלה על אושר, היא תידחה.

"הנהלת המועדון תסייע ככל יכולתה ולבטח לא תפריע לשחקנים להתפתח ולממש את חלומם לשחק באירופה, אם כי אנו סבורים שאין זה הזמן הנכון - ובשלב זה הנושא אינו עומד על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully