וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תרמה אלפי שקלים לשירה איסקוב: "סיפור שנגע לליבנו"

27.1.2021 / 8:37

המועדון הירוק נרתם לעזרת מי שהיוותה קורבן לניסיון רצח אכזרי על ידי בעלה. ברק בכר: "הגבורה שלה ריגשה את כולנו"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:3/ספורט 1

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, החליט לרתום את השחקנים והצוות המקצועי של הקבוצה, על מנת לתמוך בשירה איסקוב שהייתה קורבן לניסיון רצח אכזרי מצד בעלה לפני כמה חודשים. השחקנים והצוות תרמו אלפי שקלים, המועדון הכפיל את התרומה ובנוסף נתרמו מכשירי חשמל בהם מכונת כביסה, מכונת אספרסו, מיקרוגל ועוד. בכר יצר קשר עם הנאמן של שירה, רו"ח אלעד מאירי, ומסר לו את התרומה.

שירה איסקוב עובדה. קשת 12, צילום מסך
שירה איסקוב בתכנית עובדה/צילום מסך, קשת 12

באתר הרשמי של מכבי חיפה נכתב: "איסקוב, בערב ראש השנה האחרון, כמעט ונרצחה על ידי בעלה אביעד משה, בדירתם במצפה רמון. האישה האמיצה הזו, שעברה התעללות קשה ואכזרית, עברה תהליך שיקום ארוך ולפני כשבועיים סיפרה מול כל פני האומה, בתוכנית 'עובדה', על רגעי האימה והרגעים הנוראיים שבאו אחריהם, תוך שהיא מרגשת ומזעזעת בו זמנית מדינה שלמה".

ברק בכר אמר לאתר הרשמי: "הסיפור העצוב של שירה נגע ללבנו, אך יותר מכך הגבורה שלה רגשה את כולנו. הבנו שבעקבות הסיטואציה היא נקלעה לקושי זמני וישר נרתמנו למענה ולמען בנה. מאחלים לה רפואה שלמה ושלווה רבה".

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "שירה אישה אמיצה. היכולת שלה לספר ולהתמודד עם הפצעים הפיזיים והנפשיים, מעוררת השראה. שמח על ההזדמנות שלנו, מכבי חיפה, לעזור לה בדרך שהיא עוברת".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully