וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: רוטמן יפתח מול הפועל תל אביב, עטר יעבור מבחן כשירות

26.1.2021 / 10:15

בבירה בונים על ניצחון מול האדומים (20:00, ספורט 1) למרות הסגל הדליל בשל התפרצות הקורונה: "גם המחליפים רעבים". הצוות המקצועי ערך שיחות עם פלייטר שאיבד ביטחון

תקציר ה-0:2 של בית"ר ירושלים על עירוני קרית שמונה/ספורט1

בית"ר ירושלים תעלה היום (שלישי) למשחק עם הפועל תל אביב (20:00, ספורט 1) עם 19 שחקנים סגל בלבד, כולל שני שחקני נוער. יחד עם זאת, בית"ר תחסר רק שני שחקני הרכב מהמשחק האחרון בקרית שמונה, עידן ורד ותמיר עדי, ובמועדון מאמינים שבכושר הנוכחי הקבוצה יכולה וצריכה לנצח.

שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "כולם כאן רעבים, גם המחליפים, כולם רוצים לשחק נגד הפועל תל אביב ולהוכיח את עצמם". למעשה, הנדבקים שייעדרו מסגל בית"ר הערב פרט לוורד ועדי הם סנטיאגו אוקמפוס, עוזיאל פרדו, מיכאל אוחנה ורועי פדידה, בנוסף למתאוסיניו שעדיין נמצא בברזיל. דיוגו ורדסקה, שנמצא אף הוא חיובי לקורונה, לא נחשב בשלב זה לחלק מסגל הקבוצה, מה שעשוי להשתנות במידה ואנטואן קונטה, הנמצא בצרפת לרגל משפטו שיחל היום, לא יחזור לישראל.

אלירן עטר שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
סובל מרגישות ברגלו. אלירן עטר/דני מרון

אלירן עטר, שחש רגישות ברגלו מול קרית שמונה יעבור מבחן כשירות לפני המשחק, כאשר בהתאם למצבו יוחלט על ה-11 שיעלו. לירן רוטמן צפוי לפתוח בכל מקרה, כאשר שלום אדרי וחלאופילו פלייטר נמצאים בתמונת ההרכב. סלובודן דראפיץ' ושי ברדה לא תירגלו הרכב אתמול אך אין להם יותר מדי אופציות. בכל מקרה, אופיר קריאף, אדרי ורוטמן צפויים לקבל דקות משמעותיות בשני המשחקים הקרובים וזאת תהיה ההזדמנות שלהם להוכיח את עצמם.

בבירה לוקחים בחשבון כי לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה בשבת עשויים להתגלות מספר חולים נוספים, מה שמעמיד את קיום המשחק בספק. יחד עת זאת, בבית"ר מתרכזים בשלב זה אך ורק במשחק היום, כאשר התקוה הגדולה היא מכיוון ירדן שועה, שהבקיע בשלושת המשחקים האחרונים והפך לעוגן של הקבוצה בהתקפה. הצוות המקצועי ערך שיחות גם עם פלייטר לקראת המשחק, לאחר שנראה כי השחקן איבד את הביטחון לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully