וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה דורשת להעמיד את לנציאנו לדין: "מגנים את ההתנהגות שלו"

25.1.2021 / 18:11

האדומים פנו במכתב למנהלת, בו כתבו: "שאלימות מילולית מובילה מהר מאוד לאלימות פיזית ואולי זו הייתה מטרתו של יו"ר חולון"

עימות בין אנשי הפועל חיפה ליו"ר הפועל חולון, איתן לנציאנו/באדיבות המצולמים

הפועל חיפה הגישה הערב (שני) תלונה למנהלת הליגה נגד ההתנהלות של יושב ראש הפועל חולון איתן לנציאנו. במכתב שנשלח על ידי מנכ"ל האדומים רון פלדהיים הוא סיפר על ההתנהלות של לנציאנו במהלך המשחק ועל העימות בין הצדדים בסיום.

"אני פונה אליכם, לאחר לא מעט לבטים, בבקשה להעמיד לדין משמעתי את יושב ראש הפועל חולון, מר איתן לנציאנו, בעקבות התנהגותו בסיום המשחק בין שתי הקבוצות, בה תקף מילולית את המועדון, אנשיו ובעיקר את מאמן הפועל חיפה מר אלעד חסין", נכתב במכתב שהועבר ליושב ראש המנהלת ולמנכ"ל המנהלת, "מיותר לציין כי טרם אירוע זה המשחק התנהל בצורה ספורטיבית והפועל חולון זכתה ליחס חם לפני המשחק, במהלכו ובסיומו".

איתן לנציאנו יושב ראש הפועל חולון. יוסי ציפקיס
יעמוד לדין? לנציאנו/יוסי ציפקיס

חיפה המשיכה וכתבה: "ההיכרות שלנו כמועדון בליגת העל עם מר לנציאנו מסתכמת בשני מפגשים בלבד, וחשוב לציין כי גם במפגש הקודם שנערך בחולון ב-23 בדצמבר 2020 ישב מר לנציאנו ביציע ולא הפסיק כל המשחק לגדף את השופטים ואף התעמת עם אנשי הפועל חיפה שישבו ביציע. מיד עם סיום המשחק אמש, החל מר לנציאנו לגדף לעיני יו"ר הפועל חיפה יובל רוסמן את שחקנינו, את המועדון ובפרט את אלעד חסין, שכל פשעו הסתכם בכך שרצה ניצחון בפער של מעל 8 נקודות, הפער בו הפסדנו בסיבוב הראשון. וכששאל רוסמן את לנציאנו מדוע הוא מדבר ככה, סובב אליו לנציאנו את גבו בזלזול.

"הגדיש מר לנציאנו את הסאה כשהתקרב אל עמדת הריאיונות של ערוץ הספורט, בה המתין אלעד חסין להתראיין, והמשיך לתקוף מילולית את המאמן והמועדון במילים קשות כמו "אתה איש קטן ומאמן קטן בקבוצה קטנה". על אף שאנשי האבטחה ביקשו ממר לנציאנו לצאת מהאולם, בעודם מלווים אותו, המשיך כל הדרך להתגרות באלעד חסין ואנשי המועדון ואמר: 'אתם מועדון קטן ועלוב ולא תשרדו בליגה'. האם נראה לכם הגיוני שיושב ראש מועדון וחבר בדירקטוריון מנהלת ליגת העל, הגוף שפועל לילות כימים למגר את האלימות בספורט ובכדורסל בפרט, הוא זה שיצית מהומה אלימה? וכיצד הוא מרשה לעצמו להתבטא בצורה מבישה כנגד המועדון וכנגד המאמן של הקבוצה היריבה?

"נהיר לכולם שאלימות מילולית מובילה מהר מאוד לאלימות פיזית ואולי זו הייתה מטרתו של מר לנציאנו. כמי שאמור לשמש דוגמה לכל הפעילים בארגון שלו, התסיס מר לנציאנו גם את אוהדיו שהתקיפו הבוקר את דף הפייסבוק הרשמי של המועדון בהודעות נאצה ואיומים. לא נרשה לאף אחד לפגוע במועדון שלנו, בעובדים שלנו, בשחקנים שלנו ובאוהדים שלנו. מועדון הפועל חיפה מגנה בכל תוקף את התנהגותו של מר לנציאנו ופונה אליכם בבקשה למצות עמו את הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully