וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ' דרוך: "צריכים את הנקודות כדי להגיע לפלייאוף"

25.1.2021 / 19:18

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק מול היריבה מהמרכז (שלישי, 20:00, ספורט 1), מאמן בית"ר: "חשוב שנשמור על רצף המשחקים הטובים". קלינגר: "זה משחק שהוא תמיד מעניין, טעון ויוקרתי"

מחזור 17הסתיים26/01/2021
בית"ר ירושלים
    1:0
    • (34) אלטמן
    הפועל תל אביב
    תקציר ה-0:2 של בית"ר ירושלים על עירוני קרית שמונה/ספורט1

    בית"ר ירושלים

    מאמן הקבוצה סלובודן דראפיץ' התייחס למשחק מול הפועל תל אביב: "אנחנו יודעים שזה משחק חשוב. זה משחק שמגיע אחרי שני נצחונות, ומאוד חשוב שנשמור על הרצף של המשחקים הטובים שלנו. בסיבוב הראשון הפסדנו הרבה נקודות אז אין לנו פריביליגיה, אנחנו צריכים לעלות על המגרש ולנצח. אלה נקודות מאוד חשובות ואנחנו צריכים אותם כדי להגיע אל הפלייאוף".

    המגן שי קונסטנטין התייחס לאלו שנעדרים בעקבות הקורונה: "עשינו בדיקות והתבשרנו שיש חולים. משהו שמעולם לא חווינו. זה משהו שפגע בהרבה מאוד אנשים. זה לא תירוץ, אנחנו צריכים לעשות את העבודה ואנחנו מודעים לחשיבות של המשחק הזה לקהל, להנהלה ולמועדון. צריכים ניצחון".

    באסיפת הוידאו נאמר לשחקנים: "עשיתם את העבודה בקרית שמונה, אבל מחר יש כאן קרב גדול. זה משחק שנורא חשוב למועדון ואנחנו חייבים לקחת אותו. זה ייתן לנו פוש עצום קדימה ויפתח את התיאבון".

    סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
    רוצה ניצחון כדי לשמור סיכוי להגיע לפלייאוף העליון. דראפיץ'/דני מרון

    הפועל תל אביב

    בהפועל תל אביב מתכוננים למשחק מול היריבה הגדולה בית"ר ירושלים (שלישי, 20:00, ספורט 1), ואחרי ששמטו ניצחון במשחק החזרה מהפגרה עם 2:2 מול הפועל חיפה, הפעם האדומים מקווים לנצל גם את התפרצות הקורונה אצל היריבה כדי להמשיך בניסיונות ההיחלצות מהמקום האחרון.

    "אנחנו מרגישים שהמסע שהתחלנו יהיה קשה", אמר ניר קלינגר. "אנחנו יודעים שזו משימה לא פשוטה. השבוע התחלנו לנסות לשחק עם הסגל המחודש כדורגל קצת שונה ממה ששיחקנו קודם. נשתדל באמת להמשיך את היכולת הטובה מהמחצית הראשונה ותחילת המחצית השנייה, כדי למתוח את היכולת הטובה שלנו לאורך יותר זמן".

    המאמן הוסיף: "אני מקווה מאוד שנוכל למנן את הדקות אצל השחקנים החדשים שהצטרפו, חלקם עייפים יותר וחלקם עייפים פחות, ואנחנו מרוכזים באיך להכין את הקבוצה הכי טובה נגד בית"ר ירושלים. זה משחק שהוא תמיד מעניין, טעון ויוקרתי ואנחנו עושים את כל ההכנות בהתאם".

    הקפטן עומרי אלטמן אמר: "אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה של המשחק הקודם. עד שסוף סוף הובלנו בשני שערים היינו צריכים להראות אופי ולנצח את המשחק הזה, אבל בסך הכל התחושה היא כן חיובית ושאנחנו מתקדמים, מרגישים את זה בחדר ההלבשה והשחקנים החדשים שהגיעו הוסיפו המון. לא צריך להוסיף הרבה על משחק מול בית"ר ירושלים, אנחנו מגיעים כדי לנצח".

    לגבי ההרכב, ניר קלינגר יחליט על ה-11 רק ביום המשחק. המאמן מתלבט אם לפתוח עם אותם 11, כאשר שלומי אזולאי ואופק ביטון נמצאים בתמונת ההרכב, אזולאי על חשבון גיל יצחק וביטון עשוי להצטרף כדי לעבות את הקישור.

    עוד בוואלה!

    יממה לפני המשחק מול הפועל תל אביב: בית"ר הודיעה על 4 חיוביים נוספים

    לכתבה המלאה
    ניר קלינגר, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
    "מקווה מאוד שנוכל למנן את הדקות אצל השחקנים החדשים". ניר קלינגר/דני מרון

    טריוויה

    * זה יהיה מפגש הליגה ה-120 בין שתי היריבות הוותיקות. המאזן ב-119 המשחקים עד כה: 37:48 להפועל תל אביב בניצחונות, ועוד 34 תוצאות תיקו.

    * בית"ר ירושלים מחפשת ניצחון ליגה שלישי ברציפות - דבר שלא עשתה מאז דצמבר 2019.

    * כל חמשת הניצחונות של בית"ר העונה היו על האפס, וכך גם הניצחון האחרון בעונה שעברה (0:3 על הפועל תל אביב בפלייאוף העליון). הפעם האחרונה שספגה ובכל זאת ניצחה: 1:2 על מ.ס. אשדוד במרץ אשתקד.

    * הפועל תל אביב כבשה רק שלושה שערי חוץ עד כה והיא נותרה הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא הצליחה למצוא את הרשת ברבע השעה האחרונה. השער הכי מאוחר שלה נכבש במחזור הפתיחה, כשעומרי אלטמן השווה זמנית בדקה ה-68 מול הפועל כפר סבא.

    * אגב, אלטמן פוגש את היריבה האהובה עליו. יש לו חמישה שערים ב-10 משחקים מול בית"ר ירושלים.

    * ירדן שועה כבש בכל שלושת המחזורים האחרונים ויצר רצף הבקעה ראשון בקריירה הקצרה שלו.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לייבוביץ'
    אצטדיון: טדי

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully