וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים גם הקפטן עידן ורד חיובי לקורונה

עודכן לאחרונה: 24.1.2021 / 18:16

אחרי רועי פדידה ומיכאל אוחנה, גם הקפטן של הצהובים-שחורים נמצא חיובי לנגיף ולא ישחק מול הפועל תל אביב ביום שלישי

תקציר ה-0:2 של בית"ר ירושלים על עירוני קרית שמונה/ספורט1

בית"ר ירושלים הודיעה היום (ראשון) שגם הקפטן שלה עידן ורד ומיכאל אוחנה חיוביים לקורונה. אמש היה זה שחקן הקבוצה רועי פדידה שנמצא חיובי, וכעת גם הקשר המוכשר והקפטן התבשרו כי עליהם להיכנס לבידוד. "כל השחקנים ואנשי הצוות עברו הבוקר בדיקות ונעדכן על התוצאות בצורה מסודרת בהמשך", אמרו בבית"ר ירושלים. "מיכאל התאמן עם הקבוצה בשישי, לא חש בטוב אמש ונשאר בביתו. אנו נמצאים בקשר מול מינהלת הליגה להמשך הוראות. מאחלים לרועי, מיכאל וכלל עם ישראל בריאות איתנה".

אוחנה, שאינו חש בטוב, לא נכלל בסגל למשחק של הצהובים-שחורים מול עירוני קרית שמונה, דווקא לאחר שהתאושש מהפציעה הקשה שעבר והראה ניצוצות בפתיחת העונה עם שלושה שערים ב-10 הופעות ליגה עד כה. הוא שחקן בית"ר השלישי שנדבק בנגיף אחרי פדידה, כאמור, ומתאוסיניו, שטרם חזר מברזיל.

ביום שלישי תפגוש בית"ר את הפועל תל אביב, כאשר סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה עדיין לא יודעים מי מהשחקנים יעמוד לרשותם. אם נתב"ג ייסגר לשבועיים הקרובים, הקשר הברזילאי מתאוסיניו יוכל להגיע לישראל רק לקראת אמצע פברואר. במועדון אמרו אתמול: "כנראה שלא נראה אותו משחק לפני הפלייאוף".

ברדה נשאל אמש על פדידה ואמר: "אני מאחל לו החלמה מהירה ומקווה שקודם כל שהוא ירגיש טוב. אני מקווה שהתוצאות של כולם יצאו שליליות ושנעבור את המגיפה הנוראית הזו".

מיכאל אוחנה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
תחילתה של התפרצות קורונה בבית"ר? מיכאל אוחנה/דני מרון

בנושא אחר, במועדון טענו היום כי הצליחו לסכל ניסיון עוקץ של למעלה מ-12 מיליון שקל. "בימים האחרונים היו אמורים להתקבל הכספים מא.א.ק אתונה ומקנזס עבור מכירתם של ליוואי גרסיה וגדי קינדה", אמרו בבירה. "כאשר פנינו אל המועדונים, גילינו כי בימים האחרונים נשלחו אליהם מיילים, פקסים וכמו כן זויפו שיחות טלפון וחתימות של אנשי המועדון, המנכ"ל, סמנכ"ל הכספים והמזכירה, כולל חותמת המועדון, בהם התבקשו המועדונים להעביר את הכספים להונג קונג (קינדה) ולסינגפור (גרסיה).

"הבעלים והנהלת המועדון, בליווי היועץ המשפטי עו"ד רונן מוזסון, פעלו במהירות אל מול הקבוצות, אשר ביטלו את הוראות התשלום לאחר שכבר העבירו את הכסף, ובימים הקרובים הוא צפוי להגיע לחשבון של בית"ר. במקביל פנתה בית"ר אל מחלקת הסייבר של המשטרה על מנת שתחקור את הנושא לעומק". ב-MLS העבירו סכום כסף מסויים לאחד החשבונות בהונג קונג ורק כשנודע להם מבית"ר על התרמית, הם משכו את הכסף בחזרה והעבירו אותו לבית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully