וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים המריאה לצרפת: "אתם תראו כמה רעיונות חדשים"

24.1.2021 / 12:10

דאיניוס אדומייטיס יערוך את הופעת הבכורה שלו בליגת האלופות במשחק החוץ הגורלי נגד לימוז', ויקווה שזו לא תהיה גם הופעת הפרידה שלו מהמפעל: "אנחנו צריכים להתרכז בעבודה שלנו, ואחר כך נראה לגבי היתר". עידן זלמנסון: "לא נעים לדבר על כישלון, ולא חושבים על זה כרגע"

דאיניוס אדומייטיס מוצג כמאמן הפועל ירושלים/צילום: אתר רשמי הפועל ירושלים, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

הפועל ירושלים יצאה היום (ראשון) ללימוז', לקראת משחק הנעילה בשלב הבתים של ליגת האלופות, והשאיפה שלה יחידה ופשוטה: לדאוג לכך שזו לא תהיה היציאה האחרונה שלה העונה לחו"ל. האדומים הסתבכו במאבק על הכרטיס לשלב הבא, ואפילו ניצחון בצרפת לא יספיק להם אם טורק טלקום אנקרה לא תשכיל לגבור בביתה על איגוקאה. שני המשחקים יתקיימו ביום שלישי ב-19:30.

עבור המאמן דאיניוס אדומייטיס זו תהיה הופעת בכורה במפעל, והוא נזרק היישר למים העמוקים. "קודם כל עלינו לעשות את העבודה שלנו, ואנחנו צריכים להיות מרוכזים במשחק שלנו. אחר כך נראה לגבי היתר", אמר הליטאי לפני ההמראה לפריז. "אחר כך נראה לגבי היתר. אנחנו מרגישים מוכנים. השחקנים עשו עבודה מצוינת באימונים. הכנסנו כמה אלמנטים חדשים. כל מאמן רואה את המשחק בצורה קצת אחרת, אז אני מניח שתראו כמה רעיונות חדשים".

הטורקים, שניצחו בירושלים לפני שבועיים, כבר הבטיחו את מקומם בטופ 16 - אבל גם מבחינתם יש חשיבות למשחק האחרון. הם זקוקים לניצחון נוסף כדי לסיים במקום הראשון, ולדאוג לכך שבהגרלת השלב הבא ישובצו לבית עם שתי סגניות וראש בית אחד, ולא להפך.

הסנטר עידן זלמנסון הודה כי "זה לא מצב שאנחנו רגילים אליו בהפועל ירושלים, אבל זה מה שיש כרגע. אנחנו מנסים להתנתק ממה שיקרה בטורקיה, ולהתרכז בעצמנו. המשימה שלנו, לנצח בלימוז', היא לא פשוטה לכשעצמה. מה שלא בשליטה שלנו, לא בשליטה שלנו.

מאמן הפועל ירושלים דאיניוס אדומייטיס. ברני ארדוב
רגע האמת. אדומייטיס/ברני ארדוב

"לא נעים להגיד כישלון, אבל אנחנו לא חושבים על זה, אלא באים במטרה לנצח ומקווים שהדברים יסתדרו לטובתנו. זאת הגישה שאנחנו הולכים איתה, ואני מאמין שנחזור עם הכרטיס לשלב הבא. כולם מגיעים מוכנים מבחינה פיזית ויודעים מה צריך לעשות. זה חשוב מאוד למועדון, לאוהדים ולנו השחקנים. היה לנו קצת זמן להתאמן ולתרגל, וזה עזר לנו. היו לנו אימונים אינטנסיביים וארוכים, והמאמן הכניס כמה דברים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully