וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגיבה לפרשת הרימון: "מדובר באירוע פלילי שאנחנו מגנים כמובן בכל תוקף"

עודכן לאחרונה: 25.1.2021 / 0:04

המועדון התייחס לראשונה להנחת הרימון בבית הוריו של אצילי, שבה חשודים שני אוהדי הקבוצה: "סומכים על משטרת ישראל". צפו ברגע המעצר

מעצר החשודים בהנחת הרימון/דוברות המשטרה איילון

המשטרה עצרה היום (ראשון) לפנות בוקר שני חשודים בהנחת הרימון מחוץ להוריו של עומר אצילי בחולון לפני שבועיים, תושבי תל אביב ואשקלון בשנות ה-20 וה-30 לחייהם כאשר בביתו של אחד העצורים תפסה המשטרה גם מאות גרם של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה. החשודים, אוהדי מכבי חיפה, הובאו לחקירה ואז לדיון בבית משפט השלום תל אביב בבקשה להאריך את מעצרם בתשעה ימים.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה לפרשה: "מדובר באירוע פלילי חמור, אותו אנחנו כמובן מגנים בכל תוקף. אנו סומכים על משטרת ישראל, שעושה הכול על מנת למצוא את האשמים ולהעמידם לדין".

"המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת תלונות בגין הטרדות, סחיטה באיומים ולבסוף הנחת רימון הלם סמוך לבית מגורים בחולון, כאשר מגוון העבירות בוצעו עפ"י החשד נגד בני משפחה אחת", אמרו בדוברות משטרת איילון. "בתוך כך, חוקרי מרחב איילון ניהלו חקירה מורכבת, תוך איסוף ממצאים שונים והפעלת אמצעים טכנולוגים מגוונים, שהביאו לחשיפת חשודים בביצוע העבירה".

עורך הדין רועי קרן, המייצג את אחד החשודים, טען: "מדובר במעצר שווא, למשטרה אין קצה חוט וכנראה שלמישהו לא מצא חן שאין עצורים ושום דבר לא זז בחקירה, אז עצרו מישהו לא קשור, עצרו אוהד מכבי חיפה שאין לו שום אנטי להגעת אצילי. זו פשוט טעות בזיהוי, גורמים פה עוול לאדם נורמטיבי ואני בטוח שכבר היום הוא ישוחרר לביתו. הוא לא היה במקום. הפרשה הזו לא מעניינת אותו, טעות בזיהוי. הוא אוהד פעיל, דומיננטי, כמו כל האוהדים הטובים של מכבי חיפה".

פרטים רבים אינם ידועים, אולם כבר עכשיו אפשר לומר כי אחד החשודים הוא אוהד פעיל, באחת מקבוצות האוהדים הגדולות של הירוקים. ביולי 2019 היה בין האוהדים שהפגינו מול ביתו של מנכ"ל הקבוצה אסף בן דב בזכרון יעקב ואף הוטלו עליו הגבלות בעקבות כך. ייתכן אף שהוא קשור גם לאירוע כיתוב הגרפיטי בבית משפחת אצילי יום קודם הנחת הרימון. החשוד עצמו מכחיש את המיוחס לו ובחלק ניכר מחקירתו בחר לשמור על זכות השתיקה. סנגורו, כאמור, טען טרם הדיון כי למרשו יש אליבי מספק לזמן בו הונח הרימון וכי מדובר בטעות בזיהוי ומרשו כלל לא נכח בזירה.

עומר אצילי, שחקן מכבי חיפה. ., מאור אלקסלסי
הפרשה מתחילה להתבהר. אצילי/מאור אלקסלסי, .

מאז ששב ארצה, ספג אצילי הרבה איומים. אוהדים של בית"ר ירושלים רצו שהוא יחתום אצלם, אוהדים של מכבי תל אביב רצו שהוא לא יחתום במכבי חיפה ואוהדים של מכבי חיפה לא שכחו לו ששר "מכבי חיפה חיזבאללה". היו גם מעטים שהפגינו נגד יעקב שחר כדי שלא יחתים את הקשר על רקע הפרשה בגינה נזרק ממכבי תל אביב.

"עומר עבר מסכת לחצים אדירה בימים האחרונים", סיפר שחקן שמקורב לאצילי לאחר שובו לישראל, "אבל הוא שלם עם ההחלטה לחזור לארץ ורוצה מאוד לפתוח דף חדש במכבי חיפה כדי להתרכז רק בכדורגל. ברור שכל האירוע הזה עושה רע מאוד לעומר, למשפחתו וגם למכבי חיפה שבטח רוצה להחתים שחקן וליהנות ממנו ולא להתעסק באלימות ובעבריינים". אמש רשם הקשר את הופעת הבכורה שלו במדים הירוקים, כשפתח בהרכב והשלים 65 דקות מול בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully