וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין עדיין זועמת: "כנראה שהספורטיביות לא מעניינת אף אחד"

24.1.2021 / 8:48

במועדון ביקרו את ההחלטה לקיים את המשחק מול מכבי חיפה כסדרו: "לא יכול להיות ערך ספורטיבי ככה". עוסמאן עקץ את הירוקים: "אתם תחטפו 3 ממכבי תל אביב"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:3/ספורט 1

ביקורות קשות בבני סכנין על קיום המשחק אמש (שבת) מול מכבי חיפה. "לא יכול להיות ערך ספורטיבי למשחק אם בחוסר ברירה עולים שני שחקנים שרק יצאו מבידוד פחות מ-24 שעות לפני המשחק", אמר גורם בהנהלת המועדון. "המשחק היה חייב להידחות, אבל כנראה שהספורטיביות לא מעניינת אך אחד".

העצבים ניכרו היטב גם במהלך המשחק כאשר השופט הרביעי אף כתב בדקה ה-39 בפנקס כי העובדי מועדון קראו קריאות לעבר מאמן מכבי חיפה ברק בכר מעל לספסלה של סכנין. בנוסף, נרשמו שתי תקריות נוספות כאשר בירם כיאל התעמת עם אנשי הספסל של הירוקים. הקשר הוותיק שמע מהם הערות לאחר עבירה שבוצעה עליו, וסינן "שבו בשקט".

בסיום המשחק, כאשר השופט הסתכל בעמדת ה-VAR לפנדל השני שקיבלה המוליכה, נרשמו דין ודברים בין עלי עוסמאן לאנשי הספסל של חיפה. "אל תדאגו, אתם תחטפו 3 ממכבי תל אביב", אמר המגן, ספק בהלצה ספק בהקנטה.

שחקני בני סכנין. ., מאור אלקסלסי
משחק סוער/מאור אלקסלסי, .

למרות ההפסד והכעס, בסכנין החמיאו לשחקנים שלמרות הסיטואציה הבעייתית לא התפרקו ונראו טוב בחלקים רבים של ההתמודדות. "התוצאה משקרת", קבע שחקן בקבוצה, "ברוב המשחק מכבי חיפה לא הייתה מסוכנת אל מולנו. חבל שלא הוצאנו יותר".

כעת מקווים בקבוצה שהשחקנים הפצועים והחולים יחזרו לכשירות לקראת יום חמישי. שחקני הרכש דין קלי ומופלאח שלעאטה יעברו בבקרת התקציבים ויעמדו לרשותו של ניסו אביטן.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully