וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פודקאסט "טוטאל סלאם": לדרבי חוקים משלו

עדי כפיר

22.1.2021 / 19:31

אלוף ההיאבקות דרבי אלין התארח בפודקאסט, וסיפר על המיין איוונט הראשון שלו, השותפות עם סטינג וטוני הוק והחוויה להתאבק בישראל. האזינו

אלוף ה-TNT של AEW, דרבי אלין, נחשב לאחד מכוכבי העתיד בענף ההיאבקות המקצוענית, כאשר בגיל 28 הפך לאלוף היחידים הראשון שצמח מתוך הארגון ולא אקס WWE.

אלין התארח אתמול (חמישי) בפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" וסיפר לעדי כפיר ואבירן טוניס על המיין איבנט הראשון שלו מול בראיין קייג' בשבוע שעבר, השותפות עם אייקונים כמו סטינג ואגדת הסקייטבורד טוני הוק, הפטירה של ברודי לי ז"ל, העתיד ב-AEW וגם על החוויה להתאבק בישראל.

אלין אמר ההגעה לישראל ב-2019: "זה היה משוגע. טסתי לישראל במשך 23 שעות, והייתי במדינה רק 17 שעות ואז טסתי בחזרה במשך 23 שעות. זו הייתה הפעם הראשונה שראיתי את התמונה גדולה בענף ההיאבקות. האוהדים שבאו לפגוש אותי במפגש המעריצים לפני האירוע היו בטירוף וזה גרם לי להבין כמה אנחנו משמעותיים לאנשים בכל רחבי העולם, האוהדים האמריקאים לא מבינים כמה הם ברי מזל שהם יכולים לנהוג שעתיים ולראות אותנו. הלוואי והיה לי יותר זמן לשהות בישראל, אני מקווה שבעתיד נוכל להגיע עם כל הסגל של AEW לישראל. תודה רבה לקהל על התמיכה העצומה בי".

על השותפות עם סטינג: "האמת שאני לא יודע איך זה קרה ולאן זה מתקדם. אני מניח שהוא ראה בי משהו שכבר לא קיים יותר מדי בענף ההיאבקות מהבחינה היצירתית. אני מאמין שהוא ראה את הסרטונים והקרבות שלי, וראה בי משהו שמזכיר לו את עצמו".

על התקופה שלו ב-AEW: "הקרב מול קייג' היה הקרב הכי קשוח שהיה לי עד עכשיו ב-AEW, זו יריבות של 9 חודשים והיא התפוצצה בזירה. זו הפעם הראשונה שלי במיין איבנט והרגשתי שזה היה זמן שלי לקחת את הכדור ולהראות לכולם שאני יכול לרוץ איתו ולספק מספרים. בעתיד אני רואה עצמי במתאבק במיין איבנט באירועים המרכזיים של הארגונים על אליפות העולם".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully