וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בני סכנין: אצילי בתמונת ההרכב, התלבטות בין אשכנזי למאור לוי

22.1.2021 / 11:24

קשר הרכש עשוי לרשום בכורה מול סכנין לצד רוקאביציה וחזיזה (שבת, 20:00, ספורט 4), גם המגן הצעיר עשוי לפתוח. מכת חיסורים לאביטן. בירם כיאל בספק. מוטי מלכה יפתח בחוד במקום האסלביינק

מחזור 16הסתיים23/01/2021
מכבי חיפה
  • מנחם (40)
  • רוקאביצה (71, פנדל)
  • חזיזה (90, פנדל)
0
    בני סכנין
    אימון הבכורה של עומר אצילי בקבוצתו החדשה מכבי חיפה/מכבי חיפה TV

    מכבי חיפה

    במהלך השבוע תרגלברק בכר לא מעט אופציות להרכב, כשכעת נראה שההתלבטות המרכזית היא אם לשחק עם שלושה שחקנים במרכז השדה, או האם להסיט את צ'ארון שרי לשלישייה הקדמית ולפתוח עם עומר אצילי. אם בכר יחליט לפתוח כך, המאמן מתלבט בין מאור לוי הצעיר ליובל אשכנזי. (שבת, 20:00, ספורט 4).

    ברק בכר דיבר על השפעת הפגרה על הקבוצה ואמר: "זה נכון שמהסגר הקודם חזרנו פחות טוב, אבל אז האימונים הופסקו לגמרי והפעם המשכנו להתאמן. אני מאמין שבשבועיים האלו לא איבדנו יותר מדי ונרצה להמשיך ביכולת הטובה".

    על עומר אצילי שחקן החיזוק החדש: "הוא שחקן מצוין, כולם יודעים את זה. הסגל הקיים הביא אותנו לאן שהגענו ועומר אמור להשתלב ולהיות חלק מהקבוצה הזו".

    על היריבה שלו בני סכנין: "מניסיון שיש לי, תמיד כשיש בעיות בקבוצות אז שחקנים אחרים מתעלים. הפסדנו כבר לחצי נוער שלהם בגביע הטוטו וצריך ללמוד מזה".

    עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
    מתכונן לבכורה בירוק. עומר אצילי/אתר רשמי, מכבי חיפה

    בני סכנין

    בצל ההחתמות והחיסורים בשל המאומתים לקורונה, בסכנין מקווים להוות יריבה למוליכת הליגה אך יודעים שזו תהיה משימה קשה ביותר. בירם כיאל עשוי לפתוח בהרכב, אך ההחלטה תתקבל בסמוך למשחק בהתאם למצבו הרפואי. מוטי מלכה יפתח בחוד במקומם של נייג'ל האסלביינק ואוסאמה חלאיילה שייעדרו. "אין ספק שיהיה קשה מאוד, אמר שחקן בכיר בקבוצה, "אבל אם נבכה מעכשיו נחטוף בראש. אנחנו השחקנים צריכים להתמקד במשחק ולא מסביב".

    טריוויה

    * בני סכנין ניצחה את מכבי חיפה בשבעה מ-14 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, אבל הרצף הנוכחי בין הקבוצות בליגת העל עומד על שלושה ניצחונות ירוקים בהפרש מצטבר של 0:7.

    * מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה שכבשה בכל מחזור העונה ומציגה את ההתקפה הכי טובה עם 30 שערים.

    * בנוסף, מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה העונה בבית (שישה ניצחונות ותיקו) והיחידה שלא פיגרה אפילו דקה אחת כמארחת.

    * סכנין, לעומת זאת, השיגה 12 מ-15 הנקודות שלה העונה במשחקי חוץ, כולל ניצחון בחיפה (0:2 על הפועל).

    * בניגוד להפסד בגביע הטוטו, ברק בכר אימן 19 פעמים מול בני סכנין בליגת העל ונותר בלתי מנוצח: 12 ניצחונות ושבע תוצאות תיקו.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אביעד שילוח
    אצטדיון: חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully