וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים: שי ברדה "רוצה לחוות טדי מלא בפלייאוף העליון"

22.1.2021 / 12:29

מאמן בית"ר תדרך את שחקניו לקראת המשחק (שבת, 18:45, ספורט 3): "רצף המשחקים הקרוב ייקבע לאן מועדות פנינו". דראפיץ': "בלי הקהל, זו ליגה שיוויונית. רוצים להתחיל לחבר כמה ניצחונות"

מחזור 16הסתיים23/01/2021
עירוני קרית שמונה
    0
    • (2) מוחמד
    • (50) שועה
    בית"ר ירושלים
    תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 4:0, שלושער לאלירן עטר/ספורט 1

    עירוני קרית שמונה

    בלי שחקני רכש עד כה, בעירוני קרית שמונה ינסו לחזור מהפגרה במומנטום בו יצאו אליה. המאמן קובי רפואה דיבר לקראת המשחק ואמר: "קודם כל אנחנו שמחים ומאושרים לחזור ולשחק. אין ספק שכשהמשחק אצלנו בבית אנחנו רוצים לשמור על המומנטום החיובי שלנו. מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה איכותית אבל אנחנו מוכנים לאתגר ומודעים לחשיבות המשחק שמבחינתנו הוא חשוב במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון".

    קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. לילך וייס רוזנברג
    מבחן חשוב מול בית"ר. רפואה/לילך וייס רוזנברג

    בית"ר ירושלים

    סלובודן דראפיץ' ושי ברדה ערכו אסיפה לשחקנים בהם שמו דגש על האיכויות שיש לקבוצה במהירות והראו את הדרך בה קרית שמונה משחקת. המאמנים שמו דגש על המהירות והמסירות הקצרות של הקבוצה מהצפון כשברדה סיכם ואמר לשחקנים: "אנחנו נכנסים עכשיו לרצף משחקים לא קל, אבל שיקבע לאן מועדות פנינו".

    "הקהל יחזור בקרוב למגרשים ואני רוצה שתחוו מה זה לשחק פה עם אצטדיון מלא בפלייאוף העליון. תשמרו על עצמכם בתקופה העמוסה הזאת".

    בסיום האימון דיברו מאמן הקבוצה סלובודן דראפיץ' והשוער איתמר ניצן לקראת המשחק. "אנחנו כל הזמן חוזרים ומתגעגעים. בטח שרצינו לחזור לשחק. אני מקווה מאוד שזו תהיה ההפסקה האחרונה עד סוף העונה", אמר דראפיץ'. "אין היום משחקים פשוטים בליגה שלנו, ראינו שכאשר הקבוצה בלי קהל זו ליגה שיוויונית, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. אנחנו מתייחסים למשחק הזה ברצינות, אחרי הניצחון נגד חדרה אנחנו רוצים להתחיל לחבר כמה ניצחונות וזה מאוד חשוב עבורנו".

    ניצן התייחס גם הוא למשחק הקרוב: "אחרי שבועיים ארוכים שחיכינו, אנחנו שמחים לחזור לשחק. מעבר לכך זה משחק שבו אנחנו חייבים את הנקודות כדי להיצמד למעלה ולהמשיך את המומנטום החיובי".

    בנוגע להרכב הקבוצה, ה-11 שפתחו ב-0:4 על הפועל חדרה צפויים לפתוח גם מחר, פרט לאנטואן קונטה שמשפטו בצרפת נפתח. אור זהבי צפוי להחליפו בהרכב. בבית"ר בדקו אפשרויות לשהות בבית מלון או בבית הארחה לקראת המשחק, אך לא נמצא שום מקום פעיל בשל הסגר.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
    סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
    "בלי הקהל, זו ליגה שיוויונית". דראפיץ'/דני מרון

    טריוויה

    * המאזן בין הקבוצות ב-30 משחקים בליגת העל: 10:11 לבית"ר ירושלים בניצחונות ועוד תשע תוצאות תיקו.

    * בית"ר ניצחה בשני הביקורים האחרונים שלה בקרית שמונה ולא הפסידה ליריבתה בחמשת המפגשים האחרונים, מאז שעידן נחמיאס ומוחמד שכר קבעו 0:2 ביתי בספטמבר 2018.

    * קובי רפואה ניצח את בית"ר רק פעם אחת מתוך תשעה מפגשים כמאמן. זה היה 0:1 עם הפועל תל אביב בטדי לפני כשנתיים. פרט לכך יש לו חמישה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו.

    * למרות רצף חמשת ההפסדים (ממנו כבר יצאה בעזרת שני ניצחונות רצופים) עירוני קרית שמונה מציגה את ההגנה הטובה בליגה. היא ספגה 10 שערים בלבד עד כה וזיגוס ברטקוס שמר על שער נקי בשמונה מ-14 המשחקים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ארז פפיר
    אצטדיון: קרית שמונה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully