וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל חיפה: לפחות שניים משחקני החיזוק של קלינגר יפתחו

22.1.2021 / 13:22

איינבינדר ובן ביטון יפתחו, גם לידור כהן וגיל יצחק מועמדים ל-11 של קלינגר מול הפועל חיפה (שבת, 15:00, ספורט 4). אלון תורג'מן וגל אראל מחוץ לסגל של סילבס

מחזור 16הסתיים23/01/2021
הפועל תל אביב
  • אלטמן (22, פנדל)
  • אלטמן (33, פנדל)
2:2
  • (42, פנדל) ממן
  • (78) שטיין
הפועל חיפה
תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 1:2/ספורט 1

הפועל תל אביב

ניר קלינגר דיבר על החיזוק בחלון שקיבל בחלון ההעברות ואמר לקראת המשחק: "עשינו המון פעולת בחלון הזה. הצהרנו לפני כן שלאור התוצאות והיכולת, הפועל צריכה להתחזק משמעותית. עשינו את זה. צירפנו 5-6 שחקנים חדשים והם זקוקים לזמן, אבל לפחות היו לנו שבועיים להכניס אותם לעניינים. השחקנים החדשים מביאים המון ניסיון, אנרגיה ואיכות, ואני מקווה מאוד שזה יבוא לידי ביטוי כמה שיותר מהר. ננסה לשלב אותם בהתאם למצבם הגופני בהדרגתיות, אבל בגדול אני רוצה להשתמש בהם כמה שיותר, ולראות באופן כללי שיפור משמעותי של הקבוצה - שנהיה יותר אגרסיביים ושנייצר יותר מצבים. מקווים ש-2021 תיראה אחרת לגמרי מאיך שנראתה 2020 עבורנו".

שי אליאס הוסיף: "אנחנו חוזרים לליגה. דברים השתנו, יש שחקנים חדשים וטובים, התחרות גדולה יותר וזה חיובי. אני מאמין שנציג כדורגל טוב יותר מלפני הסגר, אני מאמין בקבוצה הזאת ובטוח שכבר מחר נצא לדרך חדשה".

מסתמן שלפחות שניים משחקני הרכש החדשים יפתחו. לאורך השבוע בן ביטון ודן איינבינדר תורגלו ב-11, כאשר בחלק הקדמי לידור כהן או שלומי אזולאי צפויים לפתוח לצד עומרי אלטמן. אדי גוטליב וניב סרדל הפצועים ייעדרו.

שחקן הפועל תל אביב דן איינבינדר. לירון מולדובן
בהפועל תל אביב מחכים לאפקט מיידי. איינבינדר/לירון מולדובן

הפועל חיפה

אלון תורג'מן רצה מאוד לערוך את הבכורה המחודשת שלו בהפועל חיפה כבר מחר, אבל בשלב זה עוד לא הגיע טופס השחרור הבינלאומי של השחקן מההתאחדות האוסטרית והוא לא יהיה בסגל. יסמין בוריץ' ורן קדוש יחזרו והצוות המקצועי יכריע מי מהם יפתח בין הקורות בהתאם לאימון היום. מיקי סירושטיין חזר גם הוא מפציעה וייכלל בסגל, אך לא צפוי לפתוח בהרכב. קייס גאנם ימשיך להיעדר, וגם גל אראל שנפצע באימון אמש לא יהיה בסגל ויעבור בדיקת MRI.

בקבוצה מקווים מאוד לרשום ניצחון על הקבוצה של ניר קלינגר. "חשוב לחזור מהפגרה עם ניצחון כדי להיצמד כמה שיותר לצמרת", אמר אחד השחקנים, "אם לא נהיה בפלייאוף העליון אחרי כל הרכש שעשינו, זו תהיה אכזבה גדולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלון תורג'מן מוצג, הפועל חיפה. האתר הרשמי של הפועל חיפה, צילום מסך
הבכורה המחודשת תידחה לאמצע השבוע. אלון תורג'מן/צילום מסך, האתר הרשמי של הפועל חיפה

טריוויה

* הפועל חיפה ברצף היסטורי של חמישה ניצחונות על הפועל תל אביב, בהפרש שערים מצטבר של 0:13.

* במפגש שקדם לרצף הניצחונות הזה, נפרדו שתי הקבוצות ב-0:0, כך שהפועל תל אביב סופרת כבר שישה משחקים ו-563 דקות ללא שער מול הפועל חיפה. הכובש האחרון שלה היה אחמד עאבד, שהשווה ל-1:1 בדצמבר 2018.

* בשלושה מחמשת הניצחונות הללו, גל אראל דייק מהנקודה הלבנה. סך הכול עומד הקשר על 13 מ-13 והפועל חיפה ברצף של 18 פנדלים מוצלחים מאז שמהראן לאלה החמיץ (וכבש מהריבאונד) מול דלה איינוגבה והפועל אשקלון בדצמבר 2016.

* 25 שערים (14:11) נכבשו במשחקי החוץ של הפועל חיפה עד כה - יותר מכל קבוצה אחרת בליגת העל.

* ניר קלינגר ניצח את חיים סילבס רק פעם אחת (לעומת שישה הפסדים ותיקו) וזה היה דווקא כמאמן הפועל חיפה - 0:1 בקרית שמונה באוקטובר 2017.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: בלומפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully