וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "ניצחון היסטורי. החבר'ה יכולים להירגע ולחגוג עם בקבוק בירה"

21.1.2021 / 7:01

מאמן הפועל חולון התרגש לאחר ההעפלה לטופ 16 בליגת האלופות: "היינו עם הגב אל הקיר, והוכחנו שמגיע לנו לעלות. שיחקנו טוב במשחק גורלי". וגם: סגירת המעגל של אייזיאה מיילס, ששיחק לראשונה במקום שבו חתם כבר בעבר

הפועל חולון. ליגת האלופות, אתר רשמי
טעם שלא הכירו. שחקני הפועל חולון חוגגים את העלייה/אתר רשמי, ליגת האלופות

רגע לפני שפרצה מגיפת הקורונה, אייזיאה מיילס חתם בשולה, אבל לא הספיק להופיע במדיה אפילו פעם אחת לפני שהכדורסל העולמי הושבת. רק אמש (רביעי), באיחור אופנתי של עשרה חודשים, קיבל האמריקני סוף סוף את ההזדמנות להופיע על הפרקט באולם לה מילרה, אבל לא במדי הקבוצה הצרפתית - אלא עם הפועל חולון.

"התרגשתי לעלות למגרש, כי שולה מעולם לא ראתה אותי משחק כאן, וזו הייתה ההזדמנות שלי להראות את עצמי", סיפר מיילס, שקלע 14 נקודות, בהן ארבע שלשות (כולן במחצית השנייה), בדרך לניצחון 71:89 שהעלה את הסגולים לטופ 16 בליגת האלופות. "תמיד כיף לחזור למקום שבו היית בעבר, ובדרך לאולם קיבלתי תמיכה מהאוהדים. אני עדיין שומר עם חלקם על קשר".

על ההישג של קבוצתו, שעברה שלב במפעל בפעם הראשונה, אמר האמריקני: "אני שמח בשביל החברים שלי. עבדנו קשה והרווחנו את ההישג הזה ביושר. אנחנו נהנים לשחק יחד, וכבר מחכים לשלב הבא".

שחקן הפועל חולון אייזאה מיילס. דני מרון
חתם בשולה, ובסוף שיחק באולמה רק כאורח. אייזיאה מיילס/דני מרון

מאמן חולון, סטפנוס דדאס, לא הסתיר את רגשותיו. "אני שמח ונרגש. זה ניצחון היסטורי עבורנו, משום שחולון מגיעה בפעם הראשונה לטופ 16. זו הייתה אחת המטרות המרכזיות שלי כשחתמתי במועדון לפני שנה. פתחנו את הסיבוב השני עם הגב על הקיר, ולכל משחק הופענו בידיעה שאנחנו חייבים לנצח כדי להישאר בחיים.

"הוכחנו שמגיע לנו לעלות", הוסיף היווני. "שיחקנו כדורסל טוב במשחק גורלי, הנענו את הכדור פנימה והחוצה, תקפנו את המיסמצ'ים כפי שהתכוננו מראש, ידענו איך להתמודד עם האזורית של שולה. זה היה ערב גדול עבורנו. החבר'ה יכולים להירגע ולחגוג עם בקבוק בירה, אבל הראש שלי כבר במשחק הליגה הישראלית בחיפה ביום ראשון".

בזכות העובדה שחולון סיימה במקום הראשון בבית ג', היא תפגוש בשלב הבא רק ראש בית אחד ועוד שתי קבוצות במקום השני. 16 העולות יחולקו בין ארבעה בתים, ושתי הראשונות בכל בית - בתום שישה מחזורי ליגה - יעפילו לפיינל אייט. הגרלת הטופ 16 תתקיים רק בסוף השבוע הבא, לאחר שכל משחקי הבתים המוקדמים יושלמו, ובהם זה שבו משחקת הפועל ירושלים.

הדירוג בבתים שכבר הסתיימו:
* בית א': 1. טנריפה, 2. דינמו ססארי
* בית ב': 1. טופאש בורסה, 2. נימבורק
* בית ג'. 1. הפועל חולון, 2. א.א.ק אתונה
* בית ד': 1. סראגוסה, 2. ניז'ני נובגורוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully