וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון האקסים: פוטיס קציקאריס יאמן את גל מקל באוניקאחה מלאגה

20.1.2021 / 23:02

המאמן היווני, שעבד לפני שלוש שנים במשך תקופה קצרה בהפועל ירושלים, חוזר לקדנציה שישית בספרד. הוא יפגוש באנדלוסיה את קפטן נבחרת ישראל, שצפוי לשוב לפעילות בחודש הבא. שון דאוסון קלע 16 בניצחון בדאלונה ביורוקאפ

תקציר ה-83:92 של בשיקטאש על פנרבחצ'ה/ספורט1

אוניקאחה מלאגה פתחה את הטופ 16 של היורוקאפ בתבוסה כואבת 90:71 במונאקו, והנהלת הקבוצה החליטה לבצע זעזוע בסגל: לואיס קאסימירו פוטר מתפקיד המאמן, ואת מקומו ימלא פוטיס קציקאריס.

קציקאריס היווני (53), שאימן לפני שלוש שנים לתקופה קצרה את הפועל ירושלים, בילה את מרבית שנות הקריירה שלו בספרד, ומלאגה תהיה קבוצתו השישית ב-ACB. אשתקד הדריך את גראן קנאריה, וכעת הוא יאחד כוחות עם קפטן נבחרת ישראל, גל מקל, שצפוי לשוב לפעילות בחודש הבא. אוניקאחה מדורגת במקום התשיעי בליגה הספרדית, עם מאזן 10:9, ותפגוש ברבע גמר גביע המלך את ברצלונה.

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
מאמנו החדש של גל מקל במלאגה. קציקאריס (צילום: יוסי ציפקיס)/יוסי ציפקיס

שון דאוסון פתח הערב בחמישייה של חובנטוד בדאלונה שניצחה 90:95 את נאנטר בשלב הטופ 16 ביורוקאפ. הישראלי שיחק 21 דקות וקלע 16 נקודות להן הוסיף 2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. בכך המשיך דאוסון את התקופה הטובה בה הוא נמצא. לאחר שני מחזורים בשלב הטופ 16 חובנטוד עם מאזן מושלם. ולדימיר ברודזיאנסקי סיים כקלע המוביל של הספרדים עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully