וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית נוסף, פיינל 8 ואולי משחק בירושלים: מה מצפה להפועל חולון בהמשך העונה?

20.1.2021 / 20:52

אחרי שלושה ניסיונות כושלים בליגת האלופות, ולראשונה מאז 2013, הסגולים עברו שלב באירופה. גם הפעם הם ישובצו לבית של ארבע קבוצות, ובמגבלות ההגרלה אין מניעה שישחקו נגד נציגה ישראלית נוספת (אם היא בכלל תעלה)

שחקן הפועל חולון גיא פניני עם פרדריק בורדיון. דני מרון
ניפצו את תקרת הזכוכית. פרדי בורדיון וגיא פניני/דני מרון

הפועל חולון ניפצה הערב (רביעי) את תקרת הזכוכית שלה, כשבעונתה הרביעית בליגת האלופות הצליחה סוף סוף לעלות לטופ 16. הסגולים, ששייטו לניצחון 71:89 בשולה, סיימו במקום הראשון בבית ג', ולמעשה הם עוברים שלב במסגרת אירופית לראשונה מאז שיחקו ביורוצ'אלנג' ב-2013.

חולון תוגרל בסוף השבוע הבא לשלב הבתים השני בצ'מפיונס ליג, וגם בו - כפי שקרה בשלב הראשון - יהיו ארבע קבוצות בכל בית, כששתי הראשונות בתום שישה מחזורי ליגה שורדות. בכל בית ישובצו שתי קבוצות שסיימו במקום הראשון ושתיים שסיימו במקום השני בשלב המוקדם. כלומר, הסגולים ישחקו מול ראש בית נוסף ושתי סגניות.

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
לא עוד משחק אחד בשבועיים. סטפנוס דדאס/ברני ארדוב

המגבלה היחידה בהגרלה היא שאף אחת לא תפגוש שוב יריבה שכבר שיחקה נגדה. כלומר, הסגולים לא ישובצו לאותו בית עם א.א.ק אתונה. אם הפועל ירושלים תצלח את מחזור הנעילה ותשרוד בשבוע הבא, ייתכן ששתי הנציגות הישראליות ישחקו זו מול זו.

שלה הטופ 16 יחל רק בעוד כחודש וחצי, ב-2 במרץ, אולם בניגוד לריווח של מחזור אחד בשבועיים, שהיה נהוג עד כה, המשחקים יתקיימו מדי שבוע. לאחר מכן, שמונה העולות יופיעו באירוע הגמר, הפיינל אייט, שייערך באולמה הביתי של אחת המשתתפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully