וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון בשולה: "אנחנו מרוחקים 40 דקות מהיעד ההיסטורי"

19.1.2021 / 15:03

הסגולים מתייצבים ברביעי (19:30) למחזור הנעילה בליגת האלופות, כשגורלם בידיהם וניצחון יעלה אותם מהמקום הראשון לטופ 16. ג'ונסון ודה זאו החלימו מפציעות קלות. פניני: "לא לפספס את ההזדמנות". התרחישים המלאים בפנים

גיא פניני שחקן הפועל חולון מול מאט לוג'סקי שחקן א.א.ק אתונה. ברני ארדוב
הפעם זה סוף סוף יקרה? גיא פניני/ברני ארדוב

במשך שלוש שנים, מאז הצטרפה לליגת האלופות, כיוונה עצמה הפועל חולון לרגע הזה - ובכל עונה מחדש החמיצה אותו. מחר (רביעי, 19:30) בשולה היא שוב תתייצב למשחק שאין ממנו דרך חזרה, והפעם יש לה סיבות להיות אופטימית ולהאמין שתצליח סוף סוף לנפץ את תקרת הזכוכית ולהעפיל לטופ 16.

אחרי שני הניצחונות בשני המשחקים האחרונים, 71:75 במינסק ו-71:77 על א.א.ק אתונה, הסגולים למחזור הנעילה כשגורלם בידיהם.

* אם ינצחו בצרפת, הם יבטיחו את מקומם בשלב הבא ואף יסיימו במקום הראשון בבית ג'.

* אם יפסידו, מיקומם הסופי יוכרע בהתאם להפרש ולתוצאה שתושג במשחק המקביל בין צמוקי לא.א.ק.

אם היוונים ינצחו בבלארוס, חולון תוכל להפסיד בתשע הפרש ומטה - ותעפיל מהמקום השני.

אם מינסק תנצח את א.א.ק, ייווצר בית מרובע שבו לכל הקבוצות מאזן 3:3. שולה תעלה לשלב הבא, והמחשבונים יישלפו. כדי להצטרף לצרפתים, חולון תצטרך שהבלארוסים ינצחו בפער הגבוה ב-11 נקודות ומעלה מהפסדה שלה, ובתנאי - שסכום ההפרשים בשני המשחקים לא יעלה על 37 נקודות. לדוגמה, אם הישראלים מפסידים בחמש הפרש, הם זקוקים להפסד יווני ב-16 לפחות; אבל אם יפסידו בעשר ומינסק תנצח ב-27, הם יודחו.

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
אחרי שניצח את א.א.ק, הוא לא רוצה להיות תלוי בה. סטפנוס דדאס/ברני ארדוב

חולון הגיעה אמש לשולה בתום מסע מפרך, ולאחר הנחיתה בפריז היא נסעה במשך חמש שעות באוטובוס. כריס ג'ונסון ומקסים דה זאו החלימו מפציעות קלות ויעמדו לרשותו של המאמן סטפנוס דדאס, בניגוד לריצ'רד האוול וליוגב אוחיון, שאמנם טסו עם הקבוצה אך לא יוכלו לשחק. האוול צפוי לשוב לכשירות כבר בשבוע הבא, ואוחיון יהיה כשיר בעוד כשבועיים.

"אנחנו נמצאים במרחק של 40 דקות מהיעד ההיסטורי שהצבנו לעצמנו", אמר דדאס. "אנחנו מגיעים עם ביטחון מלא ובאווירה טובה כדי לנצח ויודעים שיהיה משחק קשה. נעשה כמיטב יכולתנו כדי לגרום גאווה לאוהדים שלנו פעם נוספת".

קפטן הקבוצה, גיא פניני: "הגענו למשחק האחרון במצב שהכול תלוי בנו, ונעשה הכול כדי לא לפספס את ההזדמנות לעלות. חשוב מאוד שנשחק בצורה חכמה ואגרסיבית, ונביא את האיכויות שלנו לידי ביטוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully