וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מאמצים להכשיר את אבו פאני ורודריגס למכבי תל אביב

18.1.2021 / 9:45

הירוקים אופטימיים לגבי אבו פאני. בקבוצה עוקבים אחר הוראות המנהלת לקראת סכנין, אצילי עשוי לפתוח ולהסיט את שרי למרכז השדה

אימון הבכורה של עומר אצילי בקבוצתו החדשה מכבי חיפה/מכבי חיפה TV

מכבי חיפה עושה מאמצים גדולים כדי להכשיר את מוחמד אבו פאני וחוסה רודריגס למשחק מול מכבי תל אביב. שני הקשרים הפצועים לא ישותפו בכל מקרה במחזור הקרוב נגד בני סכנין, אבל המטרה היא לנסות לאפשר להם להתאושש בזמן למשחק החשוב מול האלופה.

הירוקים אופטימיים לגבי האפשרות שאבו פאני ישותף, אבל פסימיים הרבה יותר בנוגע לרודריגס. "גם אם חוסה יחזור לפעילות, זה יהיה בסמוך למשחק ואחרי קרוב לחודש ללא אימונים סדירים. יש ספק גדול אם הוא יוכל לקחת חלק במשחק ובוודאי לפתוח בהרכב", אמרו במועדון.

מוחמד אבו פאני, שחקן מכבי חיפה. ., אודי ציטיאט
ההשעייה תידחה? מוחמד אבו פאני/אודי ציטיאט, .

ברק בכר עוד לא החליט איך ייראה ההרכב נגד סכנין. יובל אשכנזי ומאור לוי הצעיר ייאבקו על מקום ב-11, כאשר עומר אצילי או יאניק וילדסחוט יפתחו גם כן, מה שיביא להסטה של צ'ארון שרי מהכנף למרכז השדה.

בחיפה מקווים שהמשחק מול סכנין המתוכנן לשבת לא יידחה, בצל התפרצות הקורונה אצל היריבה. בשלב זה עושה רושם שלמנהלת אין כוונה לדחות את המשחק למרות שסכנין סופרת כבר שישה שחקנים מאומתים. אם המשחק יידחה, מוחמד אבו פאני לא יוכל לשחק נגד מכבי תל אביב בכל מקרה משום שירצה עונש הרחקה בשל צבירת כרטיסים צהובים.

מכבי חיפה הודיעה שהמוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל דחה היום את תביעתו של איל בלזר שתבע מהקבוצה מיליון שקל כדמי עמלה בהעברת הולמאר איולפסון ללבסקי סופיה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully