וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוביידה חטאב ניצל סעיף בחוזהו ועזב את הפועל חדרה, בדרך לבני יהודה

15.1.2021 / 14:50

הבלם הודיע למועדון שברצונו לעזוב בגלל "סיבות אישיות", בחדרה זועמים ומאמינים שבני יהודה פיתתה אותו: "עצוב שהוא לא זוכר איפה הוא קיבל הזדמנות כשאחרות לא רצו אותו"

עוביידה חטאב שחקן הפועל חדרה. ברני ארדוב
בקבוצה התאכזבו מההחלטה. חטאב/ברני ארדוב

הבלם עוביידה חטאב הודיע היום (שישי) לראשי הפועל חדרה כי ברצונו לעזוב את הקבוצה "מסיבות אישיות", והוא צפוי לעבור לבני יהודה. על פי החוזה הוא רשאי לעשות זאת בינואר, וחטאב אכן ניצל את הסעיף בחוזה והודיע להנהלת חדרה על הצעד החד צדדי שלו.

השחקן ערך היום פגישה עם ראשי המועדון, שבמהלכה לא הצליחו לשכנע אותו להישאר, כשחטאב התעקש לנצל את הסעיף שמאפשר לו להשתחרר. כעת הבלם בן ה-28 בדרך לבני יהודה, אחרי שסיכם את תנאיו בשורות הזהובים, ובחדרה זועמים גם על השחקן וגם על בני יהודה ומשוכנעים שהיא פיתתה אותו להצטרף אליה.

כזכור, בנובמבר שעבר חטאב חזר למגרשים במדי חדרה אחרי שהורשע בהפקרת אדם בתאונת פגע וברח, וריצה כמעט שנה עונש מאסר. גורם בהנהלת חדרה הגיב בכעס: "עצוב שעוביידה לא זוכר איפה הוא קיבל את ההזדמנות כשקבוצות אחרות לא רצו אותו. הוא קיבל את כל התנאים להצליח בחדרה, ועצוב שבגלל הצעה ממקום אחר הוא שובר את הכלים ומותיר את הקבוצה בבור מקצועי כזה". יש לציין שהסעיף שאיפשר את היציאה מהחוזה בינואר היה דו צדדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully