וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההשפלה באיסטנבול: רימאס קורטינייטיס פוטר מחימקי מוסקבה

15.1.2021 / 14:39

הקבוצה הרוסית מדורגת במקום האחרון ביורוליג עם מאזן מביש של 18:2, ולאחר שהובסה ב-39 הפרש בידי אנאדולו אפס, המאמן הליטאי משלם את המחיר. עוזרו, אנדריי מאלצב, קיבל הצעה להחליפו באופן זמני

רימאס קורנייטיס מאמן חימקי מוסקבה. Quality Sport Images, GettyImages
המאמן השלישי שמפוטר העונה ביורוליג. קורטינייטיס/GettyImages, Quality Sport Images

קשה לומר שמדובר בהפתעה - אבל היום (שישי) זה קרה: רימאס קורטינייטיס פוטר מאימון חימקי מוסקבה. הקבוצה הרוסית שוברת שיאים שליליים בזה אחר זה, ומדורגת במקום האחרון ביורוליג עם מאזן 18:2. כעת, לאחר שהושפלה 99:60 בידי אנאדולו אפס, המאמן הליטאי משלם את המחיר.

מעמדו של קורטינייטיס היה מעורער כבר תקופה ארוכה, והנהלת המועדון אף פיטרה את עוזריו הליטאים - והנחיתה מעל ראשו את אלכסנדר טריפונוביץ' הסרבי. העוזר הרוסי אנדריי מאלצב קיבל הצעה לשמש כמאמן זמני.

מאמן חימקי מוסקבה רימאס קורטינאיטיס עם טייריס רייס. GettyImages
קורטינייטיס עם טייריס רייס בימים טובים יותר בחימקי/GettyImages

חימקי השקיעה לא מעט כספים העונה, וניסתה לעבות את כוח האש לצידו של אלכסי שבד - עם אריק מקולום בקו האחורי, לצידם של ג'ורדן מיקי וגרג מונרו בקו הקדמי, שהצטרפו לג'ונאס ג'רבקו ולדווין בוקר.

הקבוצה סבלה מהתפרצות קורונה בתחילת העונה, שהותירה אותה עם שישה שחקני רוטציה בלבד במחזורי היורוליג הראשונים. מכיוון שחששה לספוג הפסדים טכניים, היא הופיעה למשחקים - והובסה. לאחר מכן, הקבוצה לא הצליחה לעצור את ההידרדרות והמשיכה לערום תבוסות והפסדים.

קורטינייטיס הוא המאמן השלישי שמפוטר העונה ביורוליג, אחרי סשה אוברדוביץ' שהוחלף בידי דיאן ראדוניץ' בכוכב האדום בלגרד, וג'ורג'יוס וובוראס שהוחלף בידי עודד קטש בפנאתינייקוס. פאו תארח את חימקי ביום חמישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully