וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי קיבל את המספר 9: "מצפה לפעם הראשונה שאעלה לדשא"

14.1.2021 / 17:12

שחקנה החדש של מכבי חיפה פנה לאוהדים: "מעכשיו רק כדורגל". מוחמד אבו פאני נפצע וייעדר 10 ימים. במועדון חוששים מפריקה

אימון הבכורה של עומר אצילי בקבוצתו החדשה מכבי חיפה/מכבי חיפה TV

בצל האיומים והחקירה המשטרתית בעניין הרימון שהונח בפתח בית הוריו, עומר אצילי ערך אתמול (רביעי) את אימון הבכורה שלו במכבי חיפה והתקבל בחמימות גדולה על ידי חבריו החדשים. ראשון המברכים היה ניקיטה רוקאביציה, איתו אצילי שיתף פעולה בהצלחה גדולה בבית"ר ירושלים.

בחיפה יעשו הכול כדי לגרום לקשר להתרכז בפן המקצועי ולמאמן המנטלי איתן עזריה, יהיה חלק משמעותי בכך. "כולם יודעים מה אצילי שווה על המגרש", הסביר גורם בקבוצה, "מה שהוא עובר לא פשוט, אבל המטרה היא למקד אותו רק בעניינים המקצועיים. בסופו של דבר, לשם כך הוא הגיע".

אצילי צפוי להיכלל בסגל כבר במשחק נגד בני סכנין שיתקיים בתום פגרת הסגר (משחק ממנו ייעדרו חוסה רודריגס הפצוע ומוחמד אבו פאני המוצהב). הקשר בכושר מלא אחרי ששיחק והתאמן בצורה סדירה עם אפואל ניקוסיה ובכפר גלים משוכנעים שהוא ייכנס לעניינים בצוה חלקה.

מבחינת המאמן ברק בכר, תהיה כעת התלבטות בנוגע לאופי המערך ולשחקן עליו הוא יוותר בהרכב כשיחליט לפתוח עם השחקן החדש שלו. "אצילי נותן לנו הרבה עומק ואופציות לעשות שינויים פנימיים בין משחקים שונים וגם תוך כדי משחק", אמרו בקבוצה, "אין ספק שזה חיזוק משמעותי ביותר".

ניקיטה רוקאביציה, עומר אצילי, שחקני מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
רוקאביציה היה ראשון המברכים/אתר רשמי, מכבי חיפה

אצילי הגיע אתמול לאימון עם הפיזיותרפיסט תומר בסן, אך במתחם כבר חיכה לו רכב חדש מהמועדון. בסרטון שפרסמה הקבוצה שעלה טיקטוק פנה שחקן מכבי חיפה החדש לאוהדים: "אני שמח מאוד להגיע לפה. לא יכול לחכות לפעם הראשונה שאני אעלה לדשא עם המדים הירוקים. אני רוצה להגיד שהמספר החדש שלי יהיה 9. מקווה לתת הכול כמו שאני יודע ויאללה מעכשיו רק כדרוגל. אוהב אתכם ותודה על הכול".

בתוך כך הודיעה הקבוצה כי הקשר מוחמד אבו פאני, נחבל בכתפו במהלך האימון. במועדון חוששים מפריקה, והשחקן יחל בשיקום בן 10 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully