וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ההכרזה על מעברו של עודד קטש לפנאתינייקוס תידחה ליום חמישי

10.1.2021 / 17:27

אף שכל תנאי העזיבה כבר סוכמו ונסגרו, המאמן ייפרד מהפועל ירושלים רק לאחר המשחק הגורלי ביום רביעי נגד טורק טלקום אנקרה. נראה כי ההודעה הרשמית הסמלית של היוונים על מינויו תתפרסם למחרת

פגישת המחזור של עודד קטש עם כוכבי פנאתינייקוס/עריכת וידאו: ניר חן

פנאתינייקוס מחכה לבואו של עודד קטש, הפועל ירושלים כבר נמצאת בעומק החיפושים אחר מחליף, וההכרזה הרשמית על המעבר מבוששת לבוא. היא תתפרסם ככל הנראה רק ביום חמישי, לאחר שהמאמן יסיים באופן רשמי את דרכו בשורות האדומים.

על פי הסיכום, קטש יעמוד על הקווים בפעם האחרונה בירושלים ביום רביעי הקרוב, כשהקבוצה תארח את טורק טלקום אנקרה במחזור החמישי והלפני אחרון של ליגת האלופות. מדובר במשחק קריטי שבמידה רבה יחרוץ את גורל העונה האירופית שלה ויכריע אם היא תודח או שתעפיל לשלב 16 האחרונות.

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
יישאר למשחק הגורלי. קטש/דני מרון

פנאתינייקוס תשחק באותו ערב מול וילרבאן במחזור ה-19 של היורוליג, וכעבור 48 שעות תתארח אצל פנרבחצ'ה במסגרת המחזור הכפול. היוונים הבינו את מורכבות המצב, והסכימו להמתין לקטש שבוע נוסף. מצבה העגום בטבלה - כשהיא מדורגת במקום הלפני אחרון עם מאזן 12:5, ולמעשה איבדה סיכוי ריאלי להתקרב למאבקי העלייה לפלייאוף - בוודאי לא מייצר תחושת דחיפות. נראה כי הכרזתם הרשמית של היוונים על מינויו של המאמן הישראלי תיעשה באופן סמלי רק ביום חמישי, לאחר שהוא ישלים את מחויבותו כלפי ירושלים.

פאו תארח הערב (ראשון) את א.א.ק אתונה למשחק העונה בליגה היוונית. לאחר ההפסד בשבוע שעבר ללאבריו, הראשון שספגו הירוקים, הם חייבים לנצח את יריבתם העירונית כדי לכבוש מחדש את ראשות הטבלה. נכון לעכשיו, שתי הקבוצות מקיימות אמ משחקיהן הביתיים באואקה, כך שכל עוד אין קהל ביציעים, אין משמעות ליתרון הביתיות בפלייאוף - אולם המציאות הזו עתידה להשתנות: א.א.ק, שהפסידה בשבוע שעבר להפועל חולון בליגת האלופות, אמורה לעבור במהלך החודשים הקרובים לאולם באנו לוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully