וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לפודקאסט "טייקדאון": הלוחם עילאי ברזילאי הכריז על קרב נוסף

עדי כפיר

8.1.2021 / 15:14

הלוחם הצעיר התארח בפודקאסט ה-MMA ודיבר על המעבר לארצות הברית תרם להתפתחות שלו, על החברות הקרובה עם נתן לוי, על הקרב הקודם שלו, ומה הוא לוקח מהקרוב האחרון לקרב הבא

עילאי ברזילאי לוחם MMA. תומר ברזילי, אתר רשמי
"בשנה האחרונה השתפרתי המון". ברזילאי/אתר רשמי, תומר ברזילי

הלוחם הצעיר עילאי ברזילאי התארח אתמול (חמישי) בפודקאסט ה-MMA "טייקדאון" והכריז על הקרב הבא שלו, השני בתוך חודשיים, שיתקיים בפלורידה ב-16 בינואר.

הישראלי בן ה-19, שמחזיק במאזן חובבני של 2:1, סיפר לארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה כיצד המעבר לארצות הברית תרם להתפתחות שלו, על החברות הקרובה עם נתן לוי, על הקרב הקודם שלו, ומה הוא לוקח מהקרוב האחרון לקרב הבא.

בנוסף, סצ'קובסקי ופריינטה שוחחו על הפרוספקט החם בעולם האיגרוף - ראיין גארסיה, וגם התכוננו לחודש עמוס באירועים של UFC, וגם מה אפשרות לצפות באירועים הבאים של בלאטור.

על החברות עם נתן לוי: "הוא עוזר לי המון, כל יום בעצם. זה מדהים להיות הפרטנר אימונים שלו. כשיש מישהו כמו נתן שעבר את הדרך הזו והגיע עד לרמות הכי גבוהות ב-UFC, ואני רואה איך הוא חי, איך הוא מתאמן, איך הוא מתנהל ביומיום זה עוזר המון ואני מעריץ את הדרך הזו. הוא כמו אחי הגדול. אנחנו דוחפים אחד את השני לקצה בכל אימון, ואני גאה להיות יריב אימונים שלו".

על החיים בלאס בווגאס: "אנחנו פה בווגאס חבורה של לוחמים ישראלים כמו אלוף ישראלי באיגרוף קלאסי דויד אלברדיאן, 12 פעמים אלוף ישראל בהיאבקות חופשית איתי גסאנוב, ולוחם ה-MMA הישראלי מור אטיאס, ככה שיש לנו אחד את השני וזה עוזר המון".

על הקרב הבא שלו: "בשנה האחרונה השתפרתי המון ויש לי את הכלים הטכניים כדי לגמור את הקרבות בעמידה או בקרקע. יש לי 2 ניצחונות עם 2 פינישים, וב-16 בינואר הולך להגיע הניצחון ה-3 שלי עם הפיניש ה-3 שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully