וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שלומי אזולאי חתם לעונה וחצי, עדן הרשקוביץ' בדרך לקפריסין

13.1.2021 / 20:34

החלוץ שנפרד בתחילת העונה מבית"ר ירושלים עזב את אסטרה ג'ורג'ו הרומנית בשל בעיות כלכליות, והצטרף לקבוצה של ניר קלינגר. הקשר הצעיר במשא ומתן מתקדם עם קרמיוטסה

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 1:2/ספורט 1

הפועל תל אביב השלימה היום (רביעי) להשלים רכש נוסף כשהחתימה את החלוץ שלומי אזולאי על חוזה לעונה וחצי. אזולאי, שעזב הקיץ את בית"ר ירושלים לטובת אסטרה ג'ורג'ו, סיים את דרכו בקבוצה הרומנית בשל בעיות כלכליות, והגיע לקדנציה שניה בשורות הקבוצה במדיה שיחק בעונת 2014/15.

אזולאי אמר לאחר החתימה: "אני מאוד מתרגש לחזור לכאן, זה מועדון שמאוד נהניתי בו בקדנציה הקודמת. חשוב לי מאוד לחוות רגעים יפים בהפועל ולהגשים את המטרות שיש לנו השנה ובעזרת השם גם בעונה הבאה".

אזולאי (31), שכבש שלושה שערים בשבעה משחקים ברומניה, יהיה שחקן הרכש הרביעי בחלון הנוכחי אחרי לידור כהן, דן איינבינדר, אופק ביטון ובן ביטון. האדומים יצרפו עוד שחקן לחלק הקדמי ובכך ישלימו את הסגל.

הקשר הצעיר עדן הרשקוביץ נמצא במו"מ עם הקבוצה הקפריסאית קרמיוטסה בה משחק ירין פרץ ועשוי להצטרף ואליו. בנוסף, צפויים האדומים תשחרר שחקן התקפה, כאשר לשחר הירש ישנן מספר הצעות מליגת העל והלאומית וההחלטה תתקבל בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully