וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מעודדת מהמסרים של עומר אצילי, אבל מקורביו טוענים: "סיכוי נמוך שיחתום"

8.1.2021 / 8:03

בבירה מחכים בציפייה רבה להחלטתו של הקשר, שעדיין מעדיף את מכבי חיפה. בקבוצה הסבירו את הנזיפה של דראפיץ' בשועה: "תנועות הידיים וההערות צריכות להיפסק". מתאוסיניו יחזור לכשירות מלאה כבר בפברואר

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 4:0, שלושער לאלירן עטר/ספורט 1

בבית"ר ירושלים מחכים בציפייה רבה לתשובה של עומר אצילי, שקיבל הצעה מהמועדון. הקשר ששוחרר מאפואל ניקוסיה ומחוזר גם על ידי מכבי חיפה אמור להשיב להצעה בסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא, ובקבוצה חשו אתמול שהוא באמת מתלבט ושוקל את ההצעה בחיוב.

אצילי סיפר לסביבתו כי ההצעות של בית"ר ומכבי חיפה די דומות. ההערכה של מקורביו היא שהוא יבחר בסופו של דבר בחיפה, בשל הסדר הניהולי והמקצועי במועדון, יחד עם השאיפה להתמודד על תארים בשנים הקרובות. "יש אפשרות שהוא יבחר בבית"ר, אבל הסיכויים קטנים", אמרו אתמול בערב בסביבתו של הקשר.

עומר אצילי עם נחיתתו בישראל. לירון מולדובן
מוחמא מההצעה, עדיין מעדיף את היציבות של מכבי חיפה. אצילי/לירון מולדובן

בנוגע לשחקני רכש נוספים, דברים יושפעו מעסקת ח'מד בן חליפה ומהמצב הכלכלי של המועדון. הצוות המקצועי רוצה לצרף שחקן כנף מהיר וקשר נוסף, כאשר בהגנה הדברים תלויים בהחלטה שתתקבל לגבי אנטואן קונטה והאם סנטיאגו אוקמפוס יושאל. מקס גרצ'קין עשוי לחזור לאחר שלא קיבל שכר בזוריה האוקראינית במשך מספר חודשים, ואם קונטה יעזוב ירצו במועדון לצרף בלם נוסף. קונטה אמור להמריא כבר היום לצרפת, כאשר ב-26 בחודש יפתח משפטו. משה חוגג היה רוצה למכור אותו בחלון הנוכחי ולהרוויח משהו לפני שהוא הופך לחופשי בסיום העונה.

בבית"ר הסבירו את הנזיפה של דראפיץ' בירדן שועה אחרי ה-0:4 על הפועל חדרה. כזכור, החלוץ שהצטיין במשחק עם שער ובישול, ירד בכעס לחדר ההלבשה אחרי שמיכאל אוחנה לא איפשר לו לבעוט בעיטה חופשית בדקה ה-90.

"דראפיץ' כבר אמר השבוע שתנועות הידיים וההערות שיש לכל אחד צריכות להיגמר. שועה צריך לרצות לפרגן לחבר שלו שחוזר מפציעה ולא להיפך", אמרו במועדון. יחד עם זאת, במועדון מרוצים משועה בצד המקצועי וגם מהגישה שהוא מפגין, ומעידים שהחלוץ החל לעבוד בחדר כושר ולהיות מחוייב יותר, מה שמביא תוצאות במגרש.

הקשר הברזילאי מתאוסיניו צפוי לחזור לישראל בקרוב ועל פי הדיווחים של הצוות הרפואי מברזיל, אמור להיות כשיר לאימונים מלאים כבר בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully