וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס גרצ'קין עשוי לחזור לבית"ר ירושלים

7.1.2021 / 21:25

ייתכן והמגן שעבר בקיץ לזוריה ישוב בשל בעיות כלכליות של קבוצתו האוקראינית. גם בן ביטון על הפרק אם קונטה או אוקמפוס יעזבו. אצילי יחזיר תשובה עד מוצ"ש. בן ח'ליפה יעביר את המסמכים בשבוע הבא?

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 4:0, שלושער לאלירן עטר/ספורט 1

בבית"ר ירושלים יחלו לשבת ביום ראשון על רשימת שחקני רכש אפשריים לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב. אחד השמות המפתיעים ששמו עלה בימים האחרונים הוא זה של מקס גרצ'קין, שנמצא כרגע בפגרה בארץ, אך קבוצתו האוקראינית זוריה נמצאת בצרות כלכליות. גרצ'קין עזב את בית"ר בקיץ בהשאלה, אך מחזיק בחוזה לעונה נוספת בבירה ב-2021/22. אם יחזור כבר בינואר, יהיה זה על חשבון אורן ביטון או אורי מגבו. בנוסף לגרצ'קין, אם אנטואן קונטה יימכר או סנטיאגו אוקמפוס יושאל, בן ביטון עשוי לקבל הצעה מבית"ר.

בנוגע לעומר אצילי, במועדון משוכנעים כי הצעתם גבוהה יותר משמעותית מזאת של מכבי חיפה ולטווח ארוך יותר, כך שרק שיפור ההצעה מצד הירוקים יגרום לשחקן לבחור במוליכת הטבלה. מנגד, בחיפה הבהירו כי הם מעוניינים באצילי ומשוכנעים שיסגור אצל ברק בכר, מה גם שהאופק המקצועי שמוצע לאצילי הוא טוב יותר. ייתכן כי כבר מחר ייפגשו השחקן וסוכניו רונן וגלעד קצב עם יעקב שחר על מנת לדון בהצעה הכספית שהוגשה לו. גם בבית"ר מרגישים כי אצילי מעדיף את חיפה מבחינה מקצועית, אך להצעה הכספית יהיה משקל.

שחקן בית"ר ירושלים מקס גרצ'קין. דני מרון
ישוב לבירה? גרצ'קין/דני מרון

בקבוצה מהבירה הבהירו היום כי השיח' חמד בן ח'ליפה יעביר בשבוע הבא מסמכים נוספים והם משוכנעים שימצאו פתרון בנוגע לתעודת היושר שנדרשה ממנו. אתמול והיום ערך משה חוגג שיחות עם השיח', חיזק אותו וביקש ממנו להיות סבלני עד אשר יושלמו כל ההליכים. חוגג עצמו מתוסכל מכל מה שקורה סביב השיח' וירה אתמול אחרי המשחק: "אנשים פה מונעים מרוע, מביישים בן אדם שבא לכאן להשקיע כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully