וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן לשעבר איימן חלאחלה נעצר בחשד לגניבת חלקי רכב

7.1.2021 / 6:41

חלאחלה, 43, חלוץ מכבי חיפה לשעבר, נעצר יחד עם שלושה שותפים אחרי ש"נתפסו על חם". השופט החמיא למשטרה, עורך הדין שלו מכחיש הטענות

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבין מכבי חיפה/ספורט 1

המשטרה עצרה אתמול לפנות בוקר (רביעי) את הכדורגלן לשעבר איימן חלאחלה בן ה-43 בחשד לגניבה של חלקי רכב יקרים. לטענת בלשי תחנת זבולון, חלאחלה יחד עם שלושה שותפים, מוחמד עואדי בן ה-29, אדהם ג'האד בן ה-27 ומוחמד חמאדי בן ה- 26, כולם משפרעם, נתפסו "על חם" באזור התעשייה בצ'ק פוסט, בעת שעל פי החשד עסקו בגניבת "ממירים קטליטים". הממיר המדובר הוא חלק צינורי המורכב על מערכת הפליטה של כלי רכב, מקטין בעשרות אחוזים את הזיהום ממנה, ומ-1993 חייב בהתקנה בכל מכונית בישראל. בשנים האחרונות הממירים נחשקים על ידי כנופיות גנבים בארץ ובעולם כיוון שהם מכילים רכיב עשוי מתכת פלדיום יקרה.

הארבעה שנעצרו אתמול מוחזקים מאז בהפרדה, תוך שנבדק הקשר למעורבותם בעשרות מקרים נוספים. במשטרה אומרים כי לכולם יש הרשעות קודמות וכי בחקירותיהם הם מוסרים גרסאות סותרות. מדובר בחקירה שהתנהלה באופן סמוי מזה מספר חודשים. שלשום החלו בלשי זבולון בפעולה יזומה בשעות הצהריים. הם לכדו את הגברים החשודים כשלטענתם זיהו אותם מנסים לפרק חלק כזה ממכונית סובארו, הבלשים חבשו כובעי משטרה, קראו "משטרה", ואח"כ "קפצו עליהם" אזקו אותם והעבירו אותם לתחנה לחקירה.

עו"ד אברהם סופר, המייצג את חלאחלה מטעם הסניגוריה הציבורית טען בבית המשפט כי כבר "ראשיתה של החקירה רצוף בכשלים ומחדלי חקירה כולל התנהלות שאינה ראויה מצד היחידה החוקרת". מנגד, השופט שלמה מיכאל ארדמן חלק למשטרה שבחים וציין כי "יש דווקא לברך את המשטרה על כך שלא ביצעה מעצר מידי אלא עקבה אחרי חשודים בפרשיות שונות של פירוק חלקי רכבים". הוא ציין כי חלאחלה נתפס בנסיבות מחשידות, כאשר מדובר בפעולה כלפי רכב אשר אין לו כל קשר חוקי אליו וזאת יחד עם אחרים וכאשר תלונה באשר לאותו רכב הוגשה ע"י בעל הרכב למשטרה וכי "די בכך בשלב זה בנוסף למידע הקודם שהיה בידי המשטרה כדי לשמש חשד סביר המצדיק את המעצר וזאת בנוסף למסוכנות ולשיבוש הליכי חקירה".

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
החקירה נמשכת על ידי המשטרה/ראובן קסטרו

"הוא מכחיש כל קשר לחשדות נגדו. מדובר באדם ללא עבר פלילי, נשוי ואב לשני ילדים", אמר לוואלה!ספורט עו"ד אברהם סופר, המייצג את חלאחלה מטעם הסניגוריה הציבורית. עו"ד נאסר אמירי המייצג את השלושה האחרים אשר בענינו של כל אחד מהם התנהל דיון נפרד, טען בביהמ"ש כי "מדובר בתיק שמתנהל מספר רב של חדשים בלי ראשית של ראיה. אנשים שנמצאו במקום ובזמן הלא נכון". הוא עתר לשיחרורם. אבל, השופט ארדמן האריך את מעצר כל הארבעה ב-6 ימים, עד יום שני הבא.

איימן חלאחלה, חלוץ מכבי חיפה לשעבר, נחשב לשחקן מבטיח בעת ששיחק בקבוצה. בגיל 16 התחיל ללבוש את החולצה הירוקה והתקדם עד שהגיע לבוגרים. אחרי מספר הופעות כמחליף, ביקש מהמאמן גיורא שפיגל לעזוב, אולם שוכנע להישאר עד תום העונה. בתחילת העונה, אחרי ששותף במשחקי גביע הטוטו, ולא היה לכך המשך, לא רצה להמשיך ולשמש שחקן ספסל וקיבל שחרור, להפועל בית-שאן.
החקירה בעיצומה. צפויים מעצרים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully