וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד על השבתת הליגה: "החלטה בזויה". מימר במתקפה על השופטים

6.1.2021 / 22:56

קפטן בית"ר חגג את הניצחון הגדול על חדרה אבל ביקר את החלטת הממשלה: "זו מכת מוות לספורט, ולמה? בגלל פוליטיקה?". חוגג קרץ לדראפיץ' וברדה: "סוף סוף קצת נחת". מימר זעם: "הרגשתי שאני מאמן של קבוצה מליגה ב' מול קבוצה מליגת האלופות"

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 4:0, שלושער לאלירן עטר/ספורט 1

אולי זה המשחק שיוציא את בית"ר ירושלים לדרך חדשה. הצהובים-שחורים קטעו הערב (רביעי) רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון עם 0:4 משכנע על הפועל חדרה, במשחק שהמחיש את הכישרון ההתקפי המתפרץ של הירושלמים והרגיע לפחות בינתיים את סלובודן דראפיץ' ושי ברדה הלחוצים.

אלירן עטר המשיך את כושרו המצוין כשהפך לשחקן הראשון של בית"ר מאז אוקטובר 2015 שכובש שלושער (12, 39 ו-54), ירדן שועה שוב הראה סימני חיים עם שער ובישול, והקבוצה מהבירה השלימה 0:8 מוחץ על הקבוצה של שרון מימר בשני המפגשים העונה. רגע לפני השבתת הליגה בשל הסגר, בית"ר מקבלת הרבה סיבות להיות מעודדת.

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
משחרר הרבה לחץ. דראפיץ'/שלומי גבאי

משה חוגג במסר לאחר הניצחון

מאמן בית"ר ירושלים שי ברדה אמר בסיום: "המחצית הראשונה הייתה מצוינת, ניצלנו את כל המצבים שהגענו אליהם, הקבוצה הייתה מחויבת, מאוד רצתה. במחצית השנייה היינו צריכים לשחק יותר טוב. אבל אנחנו מבסוטים, מאושרים. עם הפנים קדימה. לבית"ר ירושלים יש עוד המון עבודה. אנחנו עובדים. היום זה היה הניצנים של מה שאנחנו יכולים לעישות. אבל אני שמח על המחויבות ועל הגישה. החמצנו פחות, וכבשנו ארבעה שערים. זה ההבדל".

על אלירן עטר וירדן שועה: "אמרתי בתחילת העונה על שועה שהוא פוטנציאל אדיר, גם עם ירדן צריכה להיות כל הזמן עבודה ואמונה ונחישות וחדר כושר... ידענו על הכישרון שלו, הוא עולה עוד ועוד מדרגה, הוא רוצה ללמוד. על עטר אין מה להגיד, עונג צרוף לאמן אותו. כשיש גם אותו וגם את עידן, ואתה לא צריך להתעסק בחדר הלבשה... אנחנו צריכים להמשיך ככה. איבדנו יותר מדי נקודות. קצת נחת לאוהדים שאכזבנו אותם עד עכשיו".

על המעמד שלו ושל דראפיץ': "חבל על הצוואר? לא מכיר את המושג הזה. עושים את העבודה. מנטרלים כל רעש. כשאתה עסוק במה שאמורים עליך, אצה לא מנסה לפתור את הבעיות. רק כשאתה מנטרצל את הרעשים אתה יכוןל למצו את הבעיות"?

עידן ורד הוסיף: "לפני המשחק ביקשתי מהחבר'ה שאני אלך פעם אחת עם חיוך ובכיף אחרי המשחק. הבטיחו לי שזה יקרה וזה קרה. היה לנו משחק טוב ולהבדיל מכל העונה, כבשנו שער מוקדם ואז הכול הרבה יותר קל כמובן. זה רק ניצחון אחד אחרי הרבה זמן, זו רק ההתחלה".

קפטן בית"ר פתח במונולוג לגבי הפגרה הכפויה ואמר: "מצד שני, אני מבואס מאוד ועצוב מההחלטה החשוכה והבזויה שיש עכשיו סגר. בחו"ל, בספרד, אנגליה והולנד הם כבר חודש בסגר מלא ויש ליגה ואפילו קהל. אם חלילה יש מישהו עם קורונה, הוא נח בצד שבוע. כולנו בני 20 או 30 ובקו הבריאות, אז מקסימום נחים. כולם עושים את בדיקות הקורונה והכול בסדר. אנחנו ממרץ בבידוד והכול בשביל הספורט הזה והנפש של כל האנשים בארץ שיש להם איזו טיפת נחת ושלווה של ספורט ופנאי וגם את זה לוקחים לנו, למה? זה משהו שאני לא יכול להבין. זה אנשים בחלל פתוח, זה משהו שאני לא יכול לקבל. זה מכת מוות לספורט, יש שדרנים, עיתונאים, בעלי בית ויש אלף ואחד אנשים, זכויות שידור, טוטו. למה? אין תשובות, בגלל פוליטיקה? בגלל בחירות? אני שמח על היום, אבל עכשיו אני הולך הביתה ולא שמח בכלל".

אלירן עטר שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד. שלומי גבאי
חוגג, ותוקף. עידן ורד/שלומי גבאי

מנגד, שרון מימר אמר על ההתפרקות של הפועל חדרה: "באנו טוב למשחק, אבל בשני השערים הראשונים נתנו מתנה לבית"ר, וכשאתה נותן להם ביטחון, הם מענישים אותך. לא ראיתי דברים מיוחדים מבית"ר, זה אנחנו נתנו להם ביטחון, וזה לא מאפיין אותנו לאחרונה, קבוצה טובה ויציבה. נפלנו מנטלית אחרי הגולים הראשונים. חבל, זו לא חדרה של התקופה האחרונה. אם ראיתם את הגול הראשון, זו הייתה השמטה של כדור קל, זה כדור שרובי לוקח בעיניים עצומות. יש מצבים כאלה. מחמישה מצבים הם עשו ארבעה שערים, אנחנו מעשרה לא עשינו אפילו אחד. זה המצב".

מימר תקף את השיפוט: "היום הרגשתי שאני מאמן של קבוצה מליגה ב' מול קבוצה מליגת האלופות. שופט רביעי מתערב ממרחק של 60 מטר. זה עניין של גישה, זה לא צורה. זה חוסר כבוד. שופט רביעי אומר 'אני ראיתי, צעקתי לשופט שלא היה פאול'... הוא מתגאה שהוא מתערב, כשהוא עומד 40 מטר משם. זה בלי צורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully