וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה להעברת זכויות שוב לא פסקה לגבי בית"ר: "זה לא נראה טוב"

עודכן לאחרונה: 6.1.2021 / 12:24

הוועדה התכנסה כדי לדון בהעברת הזכויות לשייח' חמד בן ח'ליפה, אך טרם קיבלה החלטה, לאחר שעדיין לא קיבלה תעודת יושר ומסמכים ספציפיים בנוגע להונו של השייח'. גורם בהתאחדות: "מבקשים מסמכים מאוד פשוטים וזה לא קורה, זה מדליק עוד נורה אדומה"

תקציר: העצבים של בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג במהלך המשחק מול הפועל חיפה/ספורט 1

ההתאחדות הודיעה הבוקר (שלישי) שהוועדה להעברת זכויות סיימה את ישיבתה בנושא של בית"ר ירושלים והעברת הזכויות לשייח' חמד בן ח'ליפה. על פי ההודעה: "מאחר שלא סופק לוועדה מלוא החומר המתבקש ובהיעדר נתונים מספיקים, בשלב זה היא אינה יכולה להחליט, והבהרה מפורטת בנושא תועבר לקבוצה לטובת המשך ההליך".

המסמכים החסרים עליהם מדובר בהודעה הם תעודת יושר, והצהרות נוספות שביקשו בנוגע להונו של השייח', כולל מסמכים ספציפיים הקשורים לחשבונותיו הפרטיים. גורם בהתאחדות אמר היום לוואלה! ספורט: "זה לא נראה טוב, מהרגע הראשון הוועדה מבקשת מסמכים מאוד פשוטים וברורים וזה לא קורה, זה מדליק עוד נורה אדומה".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בבית"ר טוענים שההתאחדות עושה הכול כדי לעקב את ההליכים. בן ח'ליפה וחוגג/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

יש לציין שבכל הנוגע לתעודת היושר אותה התבקש לספק, העביר השייח' הצהרה חתומה על ידו שאין לו עבר פלילי. מבדיקות שעשו בהתאחדות עולה שאין קושי גדול להשיג תעודת יושר באיחוד אמירויות, על אחת כמה וכמה כשמדובר בשייח' ממשפחת המלוכה. בבית"ר הבהירו בשם השייח' שהוא אמנם מתגורר בדובאי שם ניתן להשיג תעודת יושר, אך כתובתו רשומה באבו דאבי והפרוצדורה שם שונה.

גורמים בהתאחדות אמרו אתמול בערב: "עשינו את הבדיקות, זה עולם מערבי שם ולא בעיה להוציא תעודת יושר כמו מסמכים נוספים שדרשנו. זה נושא לא פשוט, אף אחד בוועדה לא מרגיש נוח לאשר עסקה כזאת אחרי הממצאים של חברת החקירות ותחושות הבטן תוך כדי תנועה, אבל התפקיד של אנשיה הוא להמשיך ולבחון את זה".

אגב, עד עתה עיכבה בית"ר את נושא הרכש בשל העיכוב באישור בן ח'ליפה. במועדון אומרים שבשבועיים (לפחות) של הסגר יתקבלו החלטות בנושא בהתאם לתקציב, אם גם הבהירו כי "אנחנו לא מכוונים להביא יותר מדי שחקנים ולשלם סכומים מופרזים. זה לא נכון בינואר, הסכום המשמעותי יושקע בקיץ לקראת העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully