וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "אני מאושר כאילו זכיתי ביורוליג"

5.1.2021 / 20:45

מאמן הפועל חולון חגג לאחר הניצחון 71:77 על א.א.ק אתונה, שקירב אותה לשלב הבא בליגת האלופות. בנוגע לפרסומים על מועמדותו לפנאתינייקוס אמר: "המטרה שלי היא להחזיר את חולון להיות קבוצה גדולה. מתישהו אקבל את הצ'אנס, ואולי זה לא הרגע הנכון"

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
"המטרה שלי היא להחזיר את חולון להיות קבוצה גדולה". סטפנוס דדאס/ברני ארדוב

הפועל חולון עשתה הערב (שלישי) צעד ענק לעבר העפלה ראשונה לשלב 16 האחרונות בליגת האלופות, כשניצחה את א.א.ק אתונה 71:77. מעבר לעובדה שעלו למאזן 2:3 והשתוו ליוונים בראש בית ג', הם חלפו על פניהם בטבלה הפנימית ומחקו את ההפרש שבו הפסידו בסיבוב הקודם באואקה (100:96).

"אני גאה בשחקנים שלי, שעשו מאמץ אדיר", אמר המאמן סטפנוס דדאס. "ההתקפה שלנו לא הייתה במיטבה, ולא קל לשחק נגד א.א.ק, אבל עשינו את עיקר העבודה בהגנה. עלינו פעמיים ליתרון דו ספרתי, היינו טובים יותר הערב והגיע לנו לנצח. אנחנו יכולים להיות עוד יותר טובים. א.א.ק היא אחת הקבוצות הטובות במפעל, והיא הוכיחה את זה, כך שזו עוד סיבה להתגאות".

דדאס התייחס לפרסומים ביוון, שלפיהם הוא מועמד להחליף את ג'ורג'יוס וובוראס בפנאתינייקוס: "קיבלתי הרבה הודעות מישראל ומיוון, ואין לי משהו ספציפי לומר. זה כבוד להיות מועמד לפנאתינייקוס, אבל המטרה שלי היא להחזיר את חולון להיות קבוצה גדולה. מתישהו, אם זה יקרה בעוד שנה או שלוש שנים, אקבל את ההזדמנות להגיע לרמות האלה. אולי עכשיו זה לא הרגע הנכון עבורי, ואני מאושר מהניצחון הזה כאילו זכיתי ביורוליג".

טיירוס מגי שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
ידענו כמה זה חשוב למאמן. טיירוס מגי/ברני ארדוב

כוכב חולון, טיירוס מגי, שקלע 18 נקודות, סיכם: "ידענו כמה חשוב למאמן, כיווני, לנצח יריבה יוונית, וכמה המשחק הזה חשוב למועדון. כולם לקחו צעד קדימה ועשו את שלהם. קית' לנגפורד משחק כאילו האו בגילי, וא.א.ק קבוצה מאוד אגרסיבית, אבל היינו מאוד ממוקדים מתחילת המשחק ועד סופו.

"גם כשביצענו טעויות וההפרש ירד, המשכנו לשחק, ולא שקענו במה שקרה. עם הניסיון אתה לומד שאתה פשוט צריך להמשיך ולא להישאב, ויש לנו הרבה שחקנים מנוסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully