וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "מוריד את הכובע בפני השחקנים ששומרים על חיוביות"

מאמן בית"ר ירושלים דיבר לקראת המשחק מול הפועל חדרה ואמר לשחקניו: "ניצחון או שניים ונטוס קדימה" (ד', 20:45, ספ' 4). הוועדה להעברת זכויות תקיים פגישה נוספת

מחזור 15הסתיים06/01/2021
הפועל חדרה
    0
    • (9) שועה
    • (12) עטר
    • (39) עטר
    • (54) עטר
    בית"ר ירושלים
    תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 3:3/ספורט 1

    עבדאללה ג'אבר צפוי לחזור להרכב של הפועל חדרה יחד עם תמיר גלזר, כשהקבוצה של שרון מימר לא שכחה את התבוסה 4:0 מול בית"ר ירושלים בסיבוב הראשון ורוצה לסגור חשבון מחר (רביעי, 20:45, ספ' 4) במשחק הביתי בנתניה. המאמן אמר לקראת המשחק: "נצטרך לבוא בשיא המוכנות כדי להשיג תוצאה טובה ולהמשיך בדרך בה אנחנו משחקים לאחרונה. אם לא נהיה מוכנים, בית"ר יכולה להעניש אותנו כמו בסיבוב הקודם. אנחנו מאמינים בעצמנו ובכדורגל שאנחנו מציגים, אבל חייבים להשיג נקודות".

    תמיר גלזר, שחקן הפועל חדרה. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
    צפוי לחזור ל-11 על חשבון יאיא מלג'ה. תמיר גלזר/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

    בית"ר ירושלים

    מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "אני מוריד את הכובע בפני השחקנים. הם עוברים תקופה לא קלה, להגיע לכמה משחקים ולהיות יותר טובים בהם ולא לנצח זה לא קל. למרות כל הקשיים, השחקנים אוספים את עצמם ומגיעים בצורה חיובית לאימונים, שומרים על אווירה טובה בחדר ההלבשה ורוצים רק בטובת המועדון. יש הרבה דברים שאנשים לא יודעים. חוגג ואוחנה רוצים שנהיה פה ונצליח. יש כבוד הדדי, אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לנצח, אי אפשר כל הזמן להפסיד ולהגיד שהכול יהיה טוב". לקראת המשחק הקרוב נגד חדרה אמר דראפיץ': "אנחנו מגיעים מוכנים בתקווה שנהיה בכושר טוב כמו במשחק הקודם ועל מנת לייצר המשכיות".

    מאמני הקבוצה ערכו היום גם אסיפה לקראת המשחק מול הפועל חדרה והעבירו מספר מסרים לשחקנים. הראשון ביניהם היה דרישה לאגרסיביות ואחריות. המאמנים התעכבו על מספר חלקים מהמשחק נגד הפועל חיפה, כמו בגול הראשון - "אין סיכוי ששחקן יעבור שלושה. פה נמדדים גברים. אין מתפרצת שיוצאת ובלי שעשיתם עבירה". דראפיץ' וברדה המשיכו במגמה והבהירו לשחקנים: "אנחנו לא נשחק אחורה ומתפרצות, זה לא ה-ד.נ.א שלנו. אנחנו דורשים אבל לחץ ואגרסיביות. פה נמדדים גברים. אל תבצעו את ההוראות כי אנחנו אומרים לכם, תבצעו אותן כדי להביא תוצאות. תחשבו במגרש, תלחצו, תקרעו את המגרש כדי להעביר מסר. מי שיעבוד בצורה אמיתית יקבל את המתנות שלו, את חטיפות הכדור, ואת ההרתעה".

    "ניצחון, שניים, ואנחנו נטוס קדימה ולא נעצור. תנו כתף לשחקנים שבאים מולכם, גליץ', זה הרבה יותר חשוב מסתם לרוץ". השניים התייחסו גם לנקודות החוזק והתורפה של חדרה, ובסופו של דבר חזרו ואמרו - "גם אם תקבלו את הצהוב, ותעשו עבירה נכונה, זה מעביר מסר. אין כדורים קלים יותר, וזה מתחיל מההתקפה ועד לשוער".

    ירדן שועה, שכבש שער נהדר מול הפועל חיפה, אמור לחזור אל ההרכב על חשבונו של חלאופילו פלייטר ויפתח לצד אלירן עטר. אביאל זרגרי חוזר מהשעיה על ההרכב. אורי מגבו יפתח כמגן שמאלי במקום אורן ביטון.

    הוועדה להעברת זכויות תקיים מחר פגישה נוספת באמצעות הזום בנושא בית"ר ירושלים. הפגישה תתקיים ללא נציגי בית"ר ו/או השייח. מהוועדה נמסר: "נעדכן במידת הצורך בסיום הפגישה".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
    סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
    ניסה לעודד את השחקנים למרות המצב הקשה. דראפיץ'/דני מרון

    טריוויה

    * כל ארבעת המפגשים האחרונים הסתיימו בניצחונות של בית"ר ירושלים, בהפרש שערים מצטבר של 1:13.

    * בית"ר ניצחה רק פעם אחת ב-10 משחקיה האחרונים ונקלעה לפיגור כבר תשע פעמים העונה.

    * רק שלושה שערי חוץ יש לבית"ר ירושלים עד כה (בחמישה משחקים). הפועל תל אביב היא היחידה שכבשה פחות כאורחת (שני שערים בשישה משחקים).

    * שרון מימר, שאימן את בית"ר במשך חצי שנה ב-2017, ניצח במשחק הראשון מולה כמאמן (0:1 עם הפועל כפר סבא בינואר 2016) אבל מאז לא הצליח לעשות זאת שוב. היו לו שישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: נתניה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully